• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym ((.....))
    Anonym (Tankar) skrev 2019-07-01 21:19:51 följande:

Nejdå...jag är bara lurig och nyfiken ;) Visst är jag lekfull men på helt andra sätt än så.

På vilka sätt är du det? :) man blir lite nyfiken ...
  • Anonym (Chilla)
    Anonym (Chilla) skrev 2019-07-01 18:50:11 följande:

K, du är patetisk.släpper dig nu...

Förresten innan jag lämnar dig mentalt, med patetisk menar jag barnslig. OTROLIGT barnslig och uppenbart bekräftelse sjuk,du uppträde konstigt när jag inte gav dig uppmärksammhet .Visst jag fick starka känslor för dig och jag älskade nog de fina sidorna jag fick se.Samtidigt blev du otroligt töntig och ego när jag inte visade dig tillräckligt intresse.

Precis som du gjorde när du la upp den senaste tönt låten. Jag blev inte ens arg utan skrattade över hur barnslig själva låten du la upp är.Jag ska erkänna att jag trots allt tyckte du var lite "töntigt charmig " på våra möten. DÅ gillade jag det måste jag erkänna. Lycka till och jag kommer hälsa på dig på stan när våra blickar möts för att så arg är jag inte på dig.Tyckte bara du agerat lite töntigt och orkar inte hålla på.bye
  • PurpleUnicorn
    Anonym (Chilla) skrev 2019-07-02 09:03:42 följande:

Förresten innan jag lämnar dig mentalt, med patetisk menar jag barnslig. OTROLIGT barnslig och uppenbart bekräftelse sjuk,du uppträde konstigt när jag inte gav dig uppmärksammhet .Visst jag fick starka känslor för dig och jag älskade nog de fina sidorna jag fick se.Samtidigt blev du otroligt töntig och ego när jag inte visade dig tillräckligt intresse.

Precis som du gjorde när du la upp den senaste tönt låten. Jag blev inte ens arg utan skrattade över hur barnslig själva låten du la upp är.Jag ska erkänna att jag trots allt tyckte du var lite "töntigt charmig " på våra möten. DÅ gillade jag det måste jag erkänna. Lycka till och jag kommer hälsa på dig på stan när våra blickar möts för att så arg är jag inte på dig.Tyckte bara du agerat lite töntigt och orkar inte hålla på.bye

Va var de för låt? ????
  • Anonym (Chilla)
    PurpleUnicorn skrev 2019-07-02 10:16:15 följande:

Va var de för låt? ????

En låt om att hon har den perfekta mannen med dom perfekta skinkorna,Ja du hör......
  • PurpleUnicorn
    Anonym (Chilla) skrev 2019-07-02 11:43:54 följande:

En låt om att hon har den perfekta mannen med dom perfekta skinkorna,Ja du hör......

Hahaha
  • Zwilma

Varför tala om att du var otrogen mot mig för 2 årsedan. Varför efter så lång tid

• Anonym (saknar dej)

ännu en ensam sommar och jag överlevde midsommarnatten trots att minnet efter det jag ej fick var fortfarande starkt
    kommer jag någonsin hinna det jag vill?
    kanske ,men utan dej tror jag...

• Anonym (Tankar)
    Anonym ((.....)) skrev 2019-07-02 01:34:06 följande:
    På vilka sätt är du det? :) man blir lite nyfiken ...
    Jag har väl en rörlighet i sinnet helt enkelt..parat med en viss brist på respekt för regler och begränsningar. Det här kan man ju applicera på alla möjliga områden i livet ;) Allt är möjligt..eller riktigt mycket i alla fall.

Är ju också en riktig flirttjej, där får mycket lekfullhet utlopp. Älskar det!
  • Anonym (där floden flyter förbi)

sommarlåt. som jag minns att du skickade mig innan du dog <3

fina fina person. varför? jag kommer alltid minnas dig.

• Zwilma

Jag vet att du mår dåligt nu på grund av din psykiska sjukdom. Men jag finns för dig

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!