• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Tankar)
    Anonym ((.....)) skrev 2019-06-24 22:29:40 följande:
    Varför spelar det ingen roll? Typ att det syns ändå? Har du gjort så? :D stå på dig! Hon blir säkert jätteglad, det blev jag när det hände. Jag hade en jättetrevlig dag idag, hade inte sett honom på ett tag och jag fick umgås lite. Det var skönt.
    Ja, precis så har jag gjort!! Hihihi, skämskudde över huvudet på det känner jag...bättre hade varit att bara låta det stå kvar och vara glad liksom. Fast det är en viss skillnad på att självsäkert och nonchalant flirta helt öppet med varandra inför alla nyfikna runt om som iakttar och att längta och ha riktiga känslor...;)

Härligt! Åh, finns det en bättre känsla? 
  • Anonym ((.....))
    Anonym (Tankar) skrev 2019-06-25 19:36:32 följande:

Ja, precis så har jag gjort!! Hihihi, skämskudde över huvudet på det känner jag...bättre hade varit att bara låta det stå kvar och vara glad liksom. Fast det är en viss skillnad på att självsäkert och nonchalant flirta helt öppet med varandra inför alla nyfikna runt om som iakttar och att längta och ha riktiga känslor...;)

Härligt! Åh, finns det en bättre känsla? 

Jag googlade det, det stod att det syns inte om man inte tittar precis då det händer. Notisen försvinner så fort du tar bort liken, så du kom undan den gången. Kanske därför jag inte fått nåt på midsommarnatten? ;)
  • Anonym (Tankar)
    Anonym ((.....)) skrev 2019-06-25 19:49:20 följande:
    Jag googlade det, det stod att det syns inte om man inte tittar precis då det händer. Notisen försvinner så fort du tar bort liken, så du kom undan den gången. Kanske därför jag inte fått nåt på midsommarnatten? ;)
    Åh..tänk om det är så!? Tycker att jag själv får notiser så fort ngn like:ar nån bild på insta..tack! Får googla lite själv med tror jag ; Det skulle kunna stämma, har inte märkt ngt som skulle tyda på att hon sett det alls...:) Alltså vi vet ju precis vad vi tycker om varandra ändå, det är inte det...

Ja, så måste det vara...;) Men berätta lite mer om den du tänker på? Har du haft ett annat nick här tidigare kanske?
  • Anonym ((.....))

Varsågod! Jag har svamlat här tidigare, gett upp, stängt kontot. För att sen behöva en ventil igen o hamna här på nytt. *suck*

Hur kan jag beskriva honom? Han är torr. Han säger inte mycket. Han tänker igenom allt. Han stirrar på mig. ;) bakom det i övrigt mycket övertygande första lagret finns en väldigt lekfull, osjälvisk och varm kille.

• Anonym ((.....))
    Anonym (Tankar) skrev 2019-06-25 20:03:05 följande:

Åh..tänk om det är så!? Tycker att jag själv får notiser så fort ngn like:ar nån bild på insta..tack! Får googla lite själv med tror jag ; Det skulle kunna stämma, har inte märkt ngt som skulle tyda på att hon sett det alls...:) Alltså vi vet ju precis vad vi tycker om varandra ändå, det är inte det...

Ja, så måste det vara...;) Men berätta lite mer om den du tänker på? Har du haft ett annat nick här tidigare kanske?

Jag glömde att citera dig i svaret här ovanför. Men jag undrade även hur ni kan veta precis vad ni tycker om varandra.. har ni pratat om det? Eller är det bara uppenbart fast ingen av er har sagt nåt.
  • Anonym (smygförälskad)

Har drömt om dig varje dag i snart en veckas tid. Drömmer du om mig? Tänker du på mig?

• Anonym (Chilla)

Hej min vän.Du gick bort igår och du har gett mig kalla kårar.Om du sårat mig förrut så är du förlåten.Hur är det där i himmelen? Kanske finns en plats för mig där?

• Anonym (Tankar)
    Anonym ((.....)) skrev 2019-06-25 22:28:53 följande:
    Jag glömde att citera dig i svaret här ovanför. Men jag undrade även hur ni kan veta precis vad ni tycker om varandra.. har ni pratat om det? Eller är det bara uppenbart fast ingen av er har sagt nåt.
    Nej, vi har inte pratat om det uttryckligen. Jag skulle gärna göra det, hade nog varit kul. Jo, jag skulle säga att det är uppenbart, även för en del andra runt oss baserat på vad dom säger till mig. Jag är ju jättemisstänksam mot mina egna känslor, att dom skulle kunna färga vad jag uppfattar. Men nä...skulle säga att det märks på hur jag alltid hamnar i hennes fokus i alla sammanhang. Även i en grupp på 60 pers, blicken och uppmärksamheten är alltid där. Vi är som två magneter som dras till varandra, har upplevt samma tidigare men inte riktigt lika starkt och jämlikt liksom, det här är två personer som är lika fascinerade av varandra.

Nåja, nu känns det hur som helst som en jättehet besvarad attraktion vilket är bra. Det skulle kunna hända något spännande..gör det inte det så är det helt ok det med, det är en ovanlig och intressant bekantskap av nåt slag.
  • Anonym (Tankar)
    Anonym ((.....)) skrev 2019-06-25 22:21:46 följande:

Varsågod! Jag har svamlat här tidigare, gett upp, stängt kontot. För att sen behöva en ventil igen o hamna här på nytt. *suck*

Hur kan jag beskriva honom? Han är torr. Han säger inte mycket. Han tänker igenom allt. Han stirrar på mig. ;) bakom det i övrigt mycket övertygande första lagret finns en väldigt lekfull, osjälvisk och varm kille.

Jamen, det är bra att ha tråden som ventil. Tror att det är positivt att kunna bearbeta här, varför inte..? 

Haha, känner igen såna som stirrar på mig ;) Som om alla murar skall ses igenom. Upptagen/singel? Du?
  • Anonym ((.....))
    Anonym (Tankar) skrev 2019-06-26 19:17:03 följande:

Jamen, det är bra att ha tråden som ventil. Tror att det är positivt att kunna bearbeta här, varför inte..? 

Haha, känner igen såna som stirrar på mig ;) Som om alla murar skall ses igenom. Upptagen/singel? Du?

Jo, så är det. Varken jag eller han är singlar. Tror inte han vill gå längre än som vi har det, eller han vill nog säkert men det är för krångligt så han föredrar att låta bli. Hur ser det ut för dig? Singel? Hon?
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!