• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Miss U)

Jag vet att det inte går. Ångrar att vi startade upp ngt för 5 år sedan, borde ha ignorerat dig.

• frökenfia
    Anonym (Blå) skrev 2019-06-20 16:13:44 följande:

Jag märker att du är mer på. Jag gillar det, även om det gör mig vansinnigt nervös och tafatt. Jag vill också. Snälla fortsätt. Kan vi höras privat? Sms:a mig eller vad som helst. Är så sjukt attraherad av dig.

Hade du varit en man hade jag trott du varit han jag är förälskad i. Önskar han kunde skriva så t mig :(
  • Anonym (Tankar)

Kände hur något föll på plats i mig när vi träffades igår...du såg glatt överraskad ut över att se mig där, var ju inte den mest väntade platsen för mig att dyka upp på. Det är intressant hur någon bara sådär blir intagande...jag har i och för sig varit aningens på jakt men i bra jobbrelations-syfte mest. Och du ser verkligen bra ut på det där sättet jag gillar, med vackra drag på riktigt och med en cool intelligent personlighet. Jag såg det tidigare med men det överskuggades så mycket av vår kollega med den rovdjurslika charmen jag varit så upptagen av. Att du så tydligt gillar mig gör mig glad med, är härligt att upptäcka en ny person och inte bara vara attraherad utan både och.

Det är en lättnad att det går att bli nyfiken på någon annan, en bra person även om dubbelnaturen hos den där andra är verkligt intressant för mig, gammal beteendevetare som jag är.

Det är ett verkligt bra läge nu känner jag...:)

• Anonym (Chilla)

Idag skulle varit min fars bästa dag det här året.Istället blir det en mellankolisk dag men även fin på ett annat sätt.Jag märker att jag drömmer bort livet men vad ska jag göra då? K, kan du svara mig behöver ditt stöd, alltså vilken brist på kärlek jag har i mitt liv som fastnat för dig såhär. Det är mer än ett års sen vi sågs första gången.

Har vi så lite kärlek till varandra i det här avlånga landet att jag sitter och väntar och ber en upptagen kvinna som du att hjälpa mig ta mig i kragen.Om jag bara hade fått krama dig när jag behövde hade räckt för mig, bara få hålla om dig och pussa på din kind. Jag känner mig totalt psykiskt störd som sitter så här och skriver detta men de skulle aldrig falla mig in att stalka dig i ditt fina men stressiga lyckliga liv.Du har det ju bäst där du är och tom en idiot som jag inser ju det.Så lite vett har jag iaf i jämförelse med andra nissar.

Ps.Jag hör din röst ibland säga: Ta till dig det!! Glad midsommar!! Kram

• Anonym ((.....))
    Anonym (Tankar) skrev 2019-06-20 23:59:09 följande:

Kände hur något föll på plats i mig när vi träffades igår...du såg glatt överraskad ut över att se mig där, var ju inte den mest väntade platsen för mig att dyka upp på. Det är intressant hur någon bara sådär blir intagande...jag har i och för sig varit aningens på jakt men i bra jobbrelations-syfte mest. Och du ser verkligen bra ut på det där sättet jag gillar, med vackra drag på riktigt och med en cool intelligent personlighet. Jag såg det tidigare med men det överskuggades så mycket av vår kollega med den rovdjurslika charmen jag varit så upptagen av. Att du så tydligt gillar mig gör mig glad med, är härligt att upptäcka en ny person och inte bara vara attraherad utan både och.

Det är en lättnad att det går att bli nyfiken på någon annan, en bra person även om dubbelnaturen hos den där andra är verkligt intressant för mig, gammal beteendevetare som jag är.

Det är ett verkligt bra läge nu känner jag...:)

Kan inte du beskriva den dubbla naturen lite närmare? Jag har följt dina inlägg och är rätt så engagerad som du säkert har märkt :)
  • Anonym ((.....))

Om du tänker på mig ikväll, lajka en gammal instagrambild på mitt konto ikväll, eller innan det blir morgon ;)

• Anonym (Missanonymtoday)

Bäste B!

Ett halvår har gått och jag saknar dig!

Hade jag varit snygg, sexig och singel och i din ålder hade jag slukat dig (med din tillåtelse, förstås!).

Jag tror att du har en flickvän och om inte nu så någon gång kommer du att göra en kvinna mycket lycklig. Jag tror att du kommer att bli en underbar pappa så småningom för du är helt enkelt fantastisk.

Jag hoppas att allt är bra med dig och att du får en skön sommar! Jag hoppas så att våra vägar någon gång korsas så att jag får se dig igen.

• Anonym (Tankar)
    Anonym ((.....)) skrev 2019-06-21 21:11:53 följande:
    Kan inte du beskriva den dubbla naturen lite närmare? Jag har följt dina inlägg och är rätt så engagerad som du säkert har märkt :)
    Det skulle jag kunna göra...om du är säker på att det skulle vara ok för dig att höra det...?Beror ju på vilket sätt du är engagerad förstås :)
  • Anonym (smygförälskad)

När kvällen kommer och tankarna flyger iväg önskar jag vi kunde vara tillsammans. Vet att det är omöjligt men kan inte låta bli att leka med tanken på en framtid med dig. Du kommer nog inte höra av dig mer nu men önskar verkligen att du gjorde det.

• Anonym ((.....))
    Anonym (Tankar) skrev 2019-06-21 23:04:02 följande:

Det skulle jag kunna göra...om du är säker på att det skulle vara ok för dig att höra det...?Beror ju på vilket sätt du är engagerad förstås :)

Nu antar jag att jag och personen du kommer att beskriva är olika människor.. så gärna! Jag har lite tråkigt och känner igen dina inlägg, så jag följer lite helt enkelt :)
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!