Inlägg från: Anonym (Over again) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Over again)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Lite anonym) skrev 2023-10-20 21:57:58 följande:

Jag ser nu några tecken från din sida som kan tolkas som intresse och det gör det så jobbigt, jag vill bara gå närmare och se dig djupt i ögonen. Få röra vid dig, om så bara lite. Men ändå vet jag att du inte är intresserad av mig på det sättet alls. Jag har ingen möjlighet att undvika dig, men det vore det bästa. Att kapa all form av kontakt helt. Jag pendlar mellan att sitta och le för mig själv och sedan känna att jag går helt sönder inombords.

Visst är det en jobbig känsla?
  • Anonym (Over again)
    3 SAKER JAG GILLAR HOS
    ANDRA MÄNNISKOR:
    1. RESPEKT
    2. VÄNLIGHET
    3. ÄRLIGHET
    UTAN DESSA VÄRDERINGAR
    ÄR MAN INGENTING.
  • Anonym (Over again)
    Anonym (Dåså) skrev 2023-10-21 12:55:22 följande:

Jag har kommit över dig nu. Du är för tillbakadragen för mig och jag vill ha en man som inte är rädd att visa sina känslor för mig. Jag trodde att vi kan åtminstone prata ut men tydligen inte. Det finns inget mer som jag kan göra så lycka till.

Undrar om du ens visat något tillbaka? Jag har varit med om att jag fick ingen respons på det jag sa eller gjorde, då tror man ju inte att det är besvarat och backar. Tyvärr alldeles för vanligt att ni har krav som ni inte svarar upp på själva.
  • Anonym (Over again)

Vissa människor vill ha

materiella ting.

Jag vill bara ha frid,

lyckliga stunder och människor som
    bryr sig om mig.
  • Anonym (Over again)
    Du förminskar dig själv när du
    bönfaller någon om de allra
    mest grundläggande sakerna,
    som kärlek, uppmärksamhet,
    respekt, ömhet, stöd och
    ömsesidighet.
  • Anonym (Over again)
    Red flags att se upp med, angående dejter!

? Oärlighet

Om den du dejtar ljuger, för dig och andra

? Svartsjuka

Om din dejt har påtaglig brist på tillit till dig

? Kontrollbehov

Den du dejtar vill till exempel att du bara umgås med hen och vill alltid veta var du är

? Illvilja

Om den du dejtar säger saker du antar den vet gör dig ledsen och får dig att känna dig sämre

? Själviskhet

Din dejt agerar endast för egen vinning

? Kompromisslös

Den du dejtar vill alltid få som hen vill

? Icke kommunikativ

Den du dejtar har svårt med kommunikationen och vägra öppna upp sig och visa känslor

? Hen talar illa om andra

Den du dejtar har till exempel endast negativa historier om sitt ex
  • Anonym (Over again)
    Anonym (Merde) skrev 2023-10-25 07:32:13 följande:
    Känns som vi har lärt känna samma kvinna? lägg till att jag aldrig fick träffa någon av hennes vänner, som hon för övrigt också alltid lyckades smyga in något negativt om.
    Nu har jag inte varit med om allt detta, utan jag ville mest varna andra för dessa saker. De leder inte till något gott!
  • Anonym (Over again)
    Anonym (Ei) skrev 2023-10-26 08:54:01 följande:

Du fick mig att töja på alla mina gränser. 
    Jag vet att det var dumt av mig.
    Jag vet inte vad som hände, jag blev nog ärligt talat förälskad i dig.

Jag har sagt sånt som jag inte borde säga. Nu borde jag kanske säga att jag ångrar det. Men även om jag har gjort fel och borde ha varit tyst, så gör jag inte det. 

Jag hoppas att du hittar någon i livet som gör dig lycklig. Du har sagt att du kommer vara ensam, men det tror jag bara att du kommer vara om du gör dina val med det som utgångspunkt.

Jag kanske också blir lycklig en dag. Hur det kommer att se ut vet jag inte. Men jag ska ta reda på det, för jag vet att jag förtjänar att vara det. Men jag vet att jag inte ska fortsätta att riskera allt för dig.

Ta hand om dig! 

Nästan precis som jag nu också känner inför en kvinna, och det du beskriver är ungefär som i min värld.

Får ena dagen höra vackra ord och någon dag senare är man bara luft och inget mer.
  • Anonym (Over again)
    Anonym (HeartOfFreya) skrev 2023-10-27 01:15:12 följande:
    Ja, speciellt när de aldrig har betytt något
    ...eller när man aldrig betytt något för dem
  • Anonym (Over again)
    Anonym (Okänd) skrev 2023-10-29 12:56:39 följande:
    Det gör han, tack och lov :) En ny bekantskap, vi har träffats en gång och inte haft sex än men tanken är att det ska bli en fortsättning framöver. Jag är rädd att jag skulle skrämma bort honom om han insåg hur mycket jag vill ha honom så jag får ta det varsamt :)
    Det där skulle jag önska nu, att ha någon som tycker och tänker så om mig och som jag själv känner så för. Solig
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!