-
Tack, men jag har fått nog så jag försöker ingenting. Jag får helt enkelt rå om mig själv, då blir jag i alla fall behandlad rättvist och som jag förtjänar.Auditanne skrev 2023-10-19 23:00:50 följande:Försök hitta en tjej med en sund manssyn som inte har daddy-issues. Då slår det nog om och du kan vara dig själv igen.
-
Då har du i alla fall rättAnonym (Hon som aldrig har fel) skrev 2023-10-19 22:52:53 följande:
Kan vi inte bara kramas o hångla lite? Sen går det över, det är väl så det funkar? 🤷?♀️ Vi ska ju ändå inte ses mer, projekten är slut o du går vidare. Jag har dödspanik över att vi aldrig mer kommer ses!
-
Lär dig se skillnaden på
dom som skulle välja dig alla
dagar i veckan, och dom som
väljer dig när det passar dom. -
I DON'T WANT SOMEONE
TO SEE THE GOOD IN ME.
I WANT SOMEONE
WHO SEES THE BAD AND
STILL WANTS ME.
-
Anonym (HeartOfFreya) skrev 2023-10-20 10:24:36 följande:Me too...😔
-
Ja det har vi haft, men jag måste nog gå vidare och bryta helt.Anonym (Merde) skrev 2023-10-20 08:12:57 följande:
Har ni fortfarande kontakt?
Vad gör du för att må bra?
Har ju sett att vi båda har drabbats av en kvinna med starka narcissistiska drag.
För dem så är starka känslor viktiga och bekräftar dem. Ångest så väl som förälskelse.
Bryt totalt om du inte redan har gjort det och fokusera på att göra saker som får dig att må bra, träna, umgås med vänner, ut och dansa.
Sluta be om svar för det finns inga.
Jag bryts sönder i molekyler, för det är nog som du säger, och jag har aldrig varit med om något liknade förut.. -
Tack detsamma, inget vi förtjänade.Anonym (HeartOfFreya) skrev 2023-10-20 16:07:37 följande:Ja lider me dig.. vet exakt hur de känns.. 🥺 snart 2 år senare så drömmer ja fortfarande om allt me honom.. de blev så illa att ja nu har en behandlare i våld i nära..
Nu först börjar ja känna hopp o se fram emot framtiden..ingen ska behöva gå igenom nåt sånt. ❤️ -
I'M NOT COLDHEARTED.
I'M JUST
TIRED OF
GETTING
SCREWED OVER. -
I'M MORE CONCERNED WITH WHO YOU ARE BEHIND MY BACK,
THAN WHO YOU ARE IN MY FACE. YOUR LOYALTY SHOULDN'T DEPEND
ON MY PRESENCE -
Om du nu tycker det, så bör du skriva det till den personen istället!? Varför vill du inte det?Anonym (Hon som aldrig har fel) skrev 2023-10-20 21:52:05 följande:
Jag går sönder helt inuti, kan vi bara träffas o prata lite med varandra? Jag fattar om du tycker det är en dålig idé men jag vet på riktigt inte var jag ska ta vägen. Att du försvinner ur mitt liv nu vet jag inte hur jag ska hantera. Måste det verkligen vara så? Och måste du bete sig så dåligt bland? Det har jag verkligen inte förtjänat!