Inlägg från: Anonym (Over again) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Over again)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (Okänd) skrev 2023-10-29 17:20:27 följande:
    Ja det är underbart just nu :) Jag behöver bara få honom ordentligt på kroken så kommer han att vara min ett bra tag framöver ;) Han skrev för någon timme sedan igen, han vet nog hur han ska locka mig...
    Underbart att det finns några lyckliga människor ändå, medans vi andra är olyckliga
  • Anonym (Over again)

Everything I do, I do it for you!

But why? What do I get?

• Anonym (Over again)
    Anonym (Sanning) skrev 2023-10-29 21:41:19 följande:
    Tja, du lär ju inte få nåt gensvar i att kontakta henne anonymt och från fjärran avstånd likt härinne.
    Nej det lär jag inte få, antar att det är något sätt att få ut frustrationen bara.
  • Anonym (Over again)
    You don't have to be
    positive all the time. It's perfectly
    okay to feel sad, angry, annoyed,
    frustrated, scared and anxious.
    Having feelings doesn't make you
    a "negative person". It makes
    you human.
    Sometimes, no matter how
    nice you are, how kind you are,
    how caring you are, how loving
    you are, it just isn't enough for
    some people.

Skrikandes
  • Anonym (Over again)
    Anonym (HeartOfFreya) skrev 2023-10-30 22:20:57 följande:
    Lr e de verkligen de?
    Svårt att säga, men mycket kunde jag ha gjort annorlunda. Men har man ett stort hjärta så är det lätt att falla dit tyvärr.
  • Anonym (Over again)
    Anonym (HeartOfFreya) skrev 2023-10-31 00:58:08 följande:
    Visst e de så, men bara om de handlar om beteende.. man ska inte förstöra sig själv bara för man vill tro o hoppas på att saker ska ändras.. man ska heller inte ändra hela sig själv för nån annan.. dock gör vi alla dumma saker imellanåt
    Nej jag är bara mig själv, godhjärtad och vänlig själ. Tyvärr utnyttjas det ofta lite för mycket, för inte kan jag väl säga nej till någon jag tycker om!?
  • Anonym (Over again)
    Anonym (SKEN) skrev 2023-11-01 21:01:02 följande:

Jag ville så gärna prata med dig idag. 
    Förstår du hur starkt jag känner? 
    Hur din person, själ och uppenbarelse påverkar mig så intensivt och obarmhärtigt. Ser du det, eller döljer jag det väl?

För jag respekterar dig, så jag håller mig borta. 

Tankarna flödar om att det jag trodde fanns bara var inbillning. En hoppfull fantasi om något som aldrig var på riktigt. Någon som bara kom från mig och aldrig var ömsesidigt. Inte mer värt än en vacker dröm. 

Allt är bara en illusion, det är fake
  • Anonym (Over again)

All I need is love and my soul mate, but all I get is sorrow and loneliness

Love is not meant to be for me, I hate it

Good bye love

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!