• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Q)

Hold me closer, close enough to hear me breath...

Saknar dig så det gör ont. Och jag vill HA DIG! 

• Anonym (en liten fling)

Jag önskar vi vore själva i din lägenhet herr X, jag hade aldrig sagt något om du ville leka lite med mig.

• Anonym
    Anonym (en liten fling) skrev 2012-06-02 01:03:37 följande:
    Jag önskar vi vore själva i din lägenhet herr X, jag hade aldrig sagt något om du ville leka lite med mig.

Ok...min fru är ju hemma nu....
  • bastardized

Jag vill inte ha något seriöst,jag är lycklig och nöjd som jag har det,enbart sex är ok annars kan du dra....

• Anonym (en liten fling)
    Anonym skrev 2012-06-02 01:09:31 följande:
    Ok...min fru är ju hemma nu....
    No no no, Mr X är helt singel, lämnad av min väninna. Jag skulle gärna plåstra om honom lite när hon nu är så elak.
  • Anonym
    Anonym (en liten fling) skrev 2012-06-02 01:29:15 följande:
    No no no, Mr X är helt singel, lämnad av min väninna. Jag skulle gärna plåstra om honom lite när hon nu är så elak.

Sms är en bra uppfinning...
  • Anonym (förälskad)

Jag är helt upp över öronen förälskad i dig, och vill dela mitt liv med dig...

• Anonym (jajda)

"Jag orkar inte leva i denna relationen längre, du bryter ner mig mentalt och får mig att må så enormt dåligt."

• Anonym
    Anonym (förälskad) skrev 2012-06-02 01:41:09 följande:
    Jag är helt upp över öronen förälskad i dig, och vill dela mitt liv med dig...
    men det är inte jag!!!
  • Anonym

Jag är fortfarande kär i dig och det du har gjort är inte OK!!!

Men jag är ändå kär i dig, det är dig jag vill leva med. Vill du veta en sak. jag vill kanske inte ha nåra barn, eller allafall 1!! Men snälla kan vi inte bara lösa det här?! För jag saknar dig så jävla mycket!!!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!