• Anonym (Q)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym (tänkarn) skrev 2011-12-21 16:35:04 följande:
    Till C

Du är så fin, så spännande och så charmig! Fan jag tänker på dej hela tiden! Blir så lycklig varje gång du skickar ett sms! Det är synd att vi inte träffats tidigare, då hade kankse saker sett annorlunda ut! Men nu är det som det är och jag tror aldrig att det kommer bli annorlunda än så här, jag älskar min man men det är dej jag tänker på innan jag somnar och dej som ja tänker på när jag vaknar, det är något med dej som lockar och jag skulle så gärna vilja ge efter för lockelsen!
    Men jag är inte sådan och inte du heller, ingen av oss är beredd att riskera det vi har, egentligen. Men skulle det vara så farligt? Skulle det vara så hemskt med bara en liten stunds förbjuden närhet? Ja, tyvärr. Men du finns i mina tankar och jag i dina det vet jag, du säger alltid så fina saker och du gör mej otroligt glad!

Kram!

Oj... Mina ord ju! Livet är konstigt ibland.....
  • Anonym (Q)

Till min kära sambo.

Älskar dig fortfarande! Men det saknas så mycket... Och ska vi va ärliga så har vårt sexliv aldrigt riktigt varit kanon... Vill INTE va otrogen!

Jag vill ha ett öppet förhållande. Låter du mig ha det bra ett par gånger i månaden på annat håll så får du göra vad du vill. Sen kommer vi hem och mår bra tillsammans.

Älskar dig <3       

• Anonym (Q)

Hold me closer, close enough to hear me breath...

Saknar dig så det gör ont. Och jag vill HA DIG! 

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!