• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Fuck.fuck.fuck.)

Jag är så förälskad i dig.
    Du är separerad och förmodligen djupt kär i ditt ex ännu så du ser inte vad jag ser. Och tur är väl det...

Jag är så imponerad av dig, vem du är, det du gör, det du tycker om - skulle kunna sitta och prata timtals med dig, om så mycket... om jag bara fick chansen.
    Du luktar gott, du är sjukt snygg men framförallt du är en bra man och far. Och jag är så förälskad i dig.

Jag drömmer om dig, undrar hur du skulle kännas mot mig, avklätt/påklätt, i torrt och vått tillstånd.
    Men det kommer inte att bli du och jag. Se men inte röra.
    Jag har sambo men till skillnad från dig är jag inte separerad.
    Så du finns där, i mina tankar, djupt där inne i hjärtats gömmor.
    Och jag lovar, du kommer aldrig att få veta hur jag känner för dig.
    Åh, suck....hur förälskad är inte jag i dig...

• Anonym (meh)

Jag vill att du ska jaga mig. Jag vill få säga nej till dig gång på gång och leva ut mina tvivel så att du ser dem. Jag vill att du förstår hur rädd du gjort mig så att jag inte vågar lita på oss eller att vi har en framtid. Jag vill att du övertygar mig om att vi har det. Jag vill att du ska vara övertygad om att du älskar mig tillräckligt och att du kan visa det tillräckligt och ofta. Därför kan det hända att jag råkar låta bli att svara om du hör av dig igen. Eller att jag säger nej. Om du nu hör av dig. Antingen ljög du mig full rller så har duingen kampanda. Jag är så jävla arg och besviken på dig.

• Anonym

Det slog mig idag att jag inte längre minns hur din röst låter... sorgligt :(

• Anonym (K)

Till min f.d. svärmor: 

Karma is a bitch.  

• Anonym (F.A.N)
    Anonym skrev 2012-06-10 21:20:06 följande:
    Vad lustigt, liten tröst i att någon tänkt exakt som jag.Glad

Tror inte jag skulle känna igen dig på bara rösten.
    Med vemod ser jag på hur minnet av dig bleknar för varje dag. 
    Även om det innebär att jag äntligen kommer över dig

• Anonym
    Anonym (F.A.N) skrev 2012-06-10 23:22:57 följande:
    Vad lustigt, liten tröst i att någon tänkt exakt som jag.Glad

Tror inte jag skulle känna igen dig på bara rösten.
    Med vemod ser jag på hur minnet av dig bleknar för varje dag. 
    Även om det innebär att jag äntligen kommer över dig

Skönt att inte vara ensam.. och tack, tack för att du satte ord på vad jag tänkt länge!!
  • Anonym

Är så otroligt kär i dig. Det enda jag vill är att vara med dig

• Anonym
    Anonym skrev 2012-06-12 23:05:24 följande:
    Är så otroligt kär i dig. Det enda jag vill är att vara med dig
    men du vill ju inte visa det!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-12 23:21:28 följande:
    men du vill ju inte visa det!

Jag visar det hela tiden. Varför ringer du mig varje dag och smsar när du säger att du inte kan bli tillsammans med mig även om du känner samma för mig? Och varför har du varit så kall mot mig på sms idag och slutar att svara bara sådär? :(
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!