• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Lite kär??)

Så var det dags igen, varför kan du inte bara kompromissa lite, nädå du vill ha allt eller inget. Får hoppas du hör av dig igen, då jag inte vill va utan dig Jag vill ju inte krypa till korset, för jag är beroende av dig. Du trängde in i mig o nu har jag svårt att hävda mig.

Faan oxå, tänk om jag hade hållt mina murar uppe, hade nog underlätat för mig.

• Anonym
    Anonym (Lite kär??) skrev 2012-06-03 22:06:55 följande:
    Så var det dags igen, varför kan du inte bara kompromissa lite, nädå du vill ha allt eller inget. Får hoppas du hör av dig igen, då jag inte vill va utan dig Jag vill ju inte krypa till korset, för jag är beroende av dig. Du trängde in i mig o nu har jag svårt att hävda mig.

Faan oxå, tänk om jag hade hållt mina murar uppe, hade nog underlätat för mig.
    vi får ju välja endast vänner eller du och jag ,vill helst inte ha ngt mellanting.
  • Anonym (Lite kär??)
    Anonym skrev 2012-06-03 22:30:50 följande:
    vi får ju välja endast vänner eller du och jag ,vill helst inte ha ngt mellanting.
    Hahaha, vilka vänner? Du är ute och seglar skulle jag tro
  • Anonym
    Anonym (Lite kär??) skrev 2012-06-03 22:40:59 följande:
    vara vänner så klart , ursäkta jag  bara svara för att.(-:
  • Anonym
    Anonym (Lite kär??) skrev 2012-06-03 22:40:59 följande:
    exakt vilka vänner ??? dom man kan va utan(-:(-:(-:ha ha ha
  • Anonym (Lite kär??)
    Anonym skrev 2012-06-03 23:28:56 följande:
    exakt vilka vänner ??? dom man kan va utan(-:(-:(-:ha ha ha
    Åhh mina vänner är få, men jag klarar mig inte utan dem
  • Anonym

Ok vet inte vad du menar men det är väl bra att du e rädd om det du har

• Anonym (Lite kär??)
    Anonym skrev 2012-06-03 23:49:49 följande:
    Ok vet inte vad du menar men det är väl bra att du e rädd om det du har
    Klart du inte vet vad jag menar eller pratar om, hade du vetat hade jag blivit rädd  Tungan ute
  • Anonym (F.A.N)

Fan fan fan fanfanfan i all djä..la oändlighet. Du måste vara en idiot. Kan du inte bara försvinna så jag slipper dig. Jag vet att det inte är ditt fel, men i dag önskar jag att jag aldrig träffat dig. När f..n ska du försvinna ur mina tankar?? Jag trodde inte man kunde hata någon man älskar, men i dag gör jag det. Hatar dig för att du etsat dig i mitt inre och för jag inte blir av med minnet av den sista gången jag såg dig... Jag vill inte ha dig i mina tankar mer. Jag vill inte känna mig halv utan dig mer.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!