• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym
    Anonym (meh) skrev 2012-06-13 16:30:17 följande:
    Du pajar ju tråden när du håller på och svarar. Sluta och låt folk skriva vilka sms de vill utan att du kommenterar och svarar. Vill du bara snacka så starta en egen tråd. 
    det gör alla andra 70 som också svarar gäller det dom med .  eller saknar du uppmärksamhet som du inte får.fuck you
  • magus
    Anonym skrev 2012-06-13 17:17:32 följande:
    det gör alla andra 70 som också svarar gäller det dom med .  eller saknar du uppmärksamhet som du inte får.fuck you
    Fuck You
    I'm going to donate my body to science, keep my dad happy - he always wanted me to go to medical school.
  • Anonym (meh)
    Anonym skrev 2012-06-13 17:17:32 följande:
    Det gäller dem med. Är det så känsligt för dig att bli ihopblandad med andra kanske du ska ta dig ett nick  

Tack, slut OT.  
  • Anonym
    magus skrev 2012-06-13 18:16:36 följande:
    Fuck You
    vi skulle inte svara eller hur tack i alla fall vet inte vad jag gjort dig ...det man ger får man tillbaka fuck you
  • magus
    Anonym skrev 2012-06-13 18:21:15 följande:
    vi skulle inte svara eller hur tack i alla fall vet inte vad jag gjort dig ...det man ger får man tillbaka fuck you
    tackar. Sväljer och spottar. Och fortsätter
    I'm going to donate my body to science, keep my dad happy - he always wanted me to go to medical school.
  • Anonym
    Anonym (meh) skrev 2012-06-13 18:20:23 följande:
    Det gäller dem med. Är det så känsligt för dig att bli ihopblandad med andra kanske du ska ta dig ett nick  

Tack, slut OT.  
    nä men tydligen e det känsligt för dig att ta en enkel kommentar som inte betyder något ...sen behöver man inte va så himla otrevlig o spydig för det leder ingenstans.....lägg ner ni tåler ju för fan inte skämt e livet surt eller. lägg ner.
  • Anonym

Möt mig, låt oss älska om så bara för en förbjuden natt. Ring inte, bara kom eller låt bli - jag väntar till midnatt.

• Anonym

Varför var det INGEN som frågade hur jag mådde,alla na andra fick hjälp med kuratorer,läkare medans jag satt där själv med en nyfödd bebis. Hormoner som sprutade, ovissheten om han levde eller inte. Den eviga väntan på samtal....
    Jag mådde oxå dåligt, jag ville oxå prata med någon...tycker ni inte det efter allt jag har fått gå igenom? Jag vet att ni bryr er om mig jättemycket men nu när jag ville ha hjälp fick jag ingen, jag behövde det verkligen men då var "ni" viktigare.  Ni borde förstått hur jag mådde, jag orkade inte ta tag i det själv, jag ville ha hjälp men kunde inte någon bara erbjudit sig???
    Jag vet att jag är stark och det vet ni oxå att jag är men ibland behöver jag få prata ut,gråta och visa känslor. Istället fick jag bearbeta allt själv, grät i tystnad inför barnen. Inför sambon som inte visste vad han skulle ta sig till.... Åkte fram och tillbaka till sjukhuset med barnen på armen.
    Får ångest så fort jag ser en helikopter,tänker tillbaka på allt som hände.
    Jag ältar fortfarande, för att jag inte fick hjälp i tid???
    Jag vill inte vara stark jämt!!!!!!!  

• Anonym

Saknar dig hela tiden! Vill bara vara i din närhet och känna din lukt. D

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!