• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Lite kär??)
    Anonym skrev 2012-06-20 20:46:03 följande:
    Då är vi i samma sits :(

Vet inte hur många sms jag har påbörjat, men hela tiden hejdat mig.
    Vill  inte alltid höra av mig först. Väntar på att den andra ska ta första kontakten. Längtar tills den dagen kommer.  
    Jag brukar lyckas vänta ut honom så han tar kontakten.

Problemet är att jag tror han bara har mig som leksak, som han inte vill släppa.

Ska bli spännande och se hur detta kommer sluta.

Jag är nog lite maschokist verkar det som.
  • Anonym (Inte längre)

Till en vän: Ibland undrar jag om du ens gillar mig öht? Blev faktiskt ledsen när du kom till mig igår och direkt skulle väg till nästa kompis. Känns som du i allmänhet bara bryr dig om dig själv och är en riktig tjurmaja! Nu orkar jag inte med dig mer! Mår bara dåligt!

• Anonym (A plus A)

Mitt hjärta blöder när jag tänker på att du aldrig mer tänker prata med mig... Jag saknar dig så att det känns som om jag ska kvävas! Varför valde jag honom framför dig?!?

• Anonym

Jag saknar dig. Var du tvungen att bli en idiot och lämna mig helt utan vänner i världen?

• Anonym (prata)

Har du nåt att säga till den personen? Hitta ett sätt att sägA det på.

• Anonym

Till mitt ex som lämnade mig gravid i vecka 26. Blev ensamstående men nu har hen en pappa som älskar hen och ett syskon på väg.

"Jag vet att du var otrogen i ett halvår innan du stack med henne, ditt förbannade svin! Och hur i helvete kan man strunta i sitt eget barn?! Vi är lyckliga utan dig och jag vet att du sitter ensam i en lägenhet och är deprimerad. Vi har en underbar familj och snart är vi gifta också. Jag hoppas att vi aldrig behöver se dig mer." 

• Anonym

Till min man:

"Jag står inte ut med tanken på att du har haft en kvinna före mig, svartsjukan äter upp inifrån och varje gång vi går och lägger oss och du tar i mig så tänker jag på att du gjort samma sak med henne. Jag lider i tystnad varje dag, i väntan på att det ska bli bättre för jag älskar dig så. Förlåt mig för min avundsjuka att jag inte fick ha dig först. /Din fru" 

• Anonym (Trasig)
    Anonym skrev 2012-06-21 11:24:42 följande:
    Till mitt ex som lämnade mig gravid i vecka 26. Blev ensamstående men nu har hen en pappa som älskar hen och ett syskon på väg.

"Jag vet att du var otrogen i ett halvår innan du stack med henne, ditt förbannade svin! Och hur i helvete kan man strunta i sitt eget barn?! Vi är lyckliga utan dig och jag vet att du sitter ensam i en lägenhet och är deprimerad. Vi har en underbar familj och snart är vi gifta också. Jag hoppas att vi aldrig behöver se dig mer." 
    Men alltså vad: Nu har hen en pappa som älskar hen? 

Barnets pappa vill ju inte veta av er? Har du liksom skaffat en ny pappa då? Visste inte att det var möjligt.
    Möjligtvis en styv eller bonuspappa men inte en Pappa.  
  • Anonym (enlitengrönsak)
    Anonym (A plus A) skrev 2012-06-21 07:05:00 följande:
    Mitt hjärta blöder när jag tänker på att du aldrig mer tänker prata med mig... Jag saknar dig så att det känns som om jag ska kvävas! Varför valde jag honom framför dig?!?
    Det där speglar så väl mina känslor det senaste året.
    Sakteligen lär man sig att leva igen, inte för att man vill glömma men för att man måste för att överleva.
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!