• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym
    Anonym (jag väntar) skrev 2012-06-23 22:06:39 följande:
    avstånd menar jag,,,,,
    e det bara jagf som ska redovisa (-: det finns inte teckning för något av det , det känns bara dumt. gångavstånd,Glad
  • Anonym (jag väntar)
    Anonym skrev 2012-06-23 22:09:24 följande:
    e det bara jagf som ska redovisa (-: det finns inte teckning för något av det , det känns bara dumt. gångavstånd,Glad
    1 mil från dej??
  • Anonym
    Anonym (jag väntar) skrev 2012-06-23 22:11:10 följande:
    1 mil från dej??
    a men tack för samtalet i alla fall, (-: säkert min nyfikna   kontrollerande fd  som vill veta detta , nej tack för samtalet i alla fall.
  • Anonym (jag väntar)
    Anonym skrev 2012-06-23 22:14:17 följande:
    a men tack för samtalet i alla fall, (-: säkert min nyfikna   kontrollerande fd  som vill veta detta , nej tack för samtalet i alla fall.

detsamma
  • Anonym (fd närmaste vän)

Saknar dig. Har till o med drömt om dig och bebisen. Fast jag vet att det är bäst som det är nu, du lever ditt liv och jag lever mitt liv.

Du finns här, kanske läser du detta, kanske inte. Jag önskar att det inte hänt men som du vet så tror jag på att allt sker av en anledning även fast jag saknar dig.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-06-23 22:14:17 följande:
    ok inte värt o störa sig på det han får gärna veta , men det finns inte täckning för alla ord så ,men kan ju tacka för samtalet i alla fall.(.; trevlig lördag
  • Anonym (Ledsen)

Hej. 

Du är min bästa kompis och jag vet att du har flickvän men jag tror jag gillar dig. Varje gång jag ser dig bubblar det i magen, jag finner inga ord för att beskriva dig. Jag är skadad från tidigare förhållanden och förlorade hoppet om killar. Det finns ingen för mig tänkte jag, 'den rätte' är en myt men då dök du upp. Du är allt jag söker i en man och vi kan prata hela natten utan att jag tröttnar. Jag kan vara mig själv i ditt sällskap och skratta tills vi inte kan få luft mer. Du ger mig trygghet och inget gör mig så glad som en konversation med dig. En snällare, roligare, snyggare, smartare och omtänksammare man går inte att hitta! Vi har otroligt mycket gemensamt att det inte är sant och jag drömmer varje natt om dig, mig och oss. Om vårt framtida bröllop och första barn När jag fick reda på att du hade tjej log jag och var glad för din skull men innerst inne gjorde det fruktansvärt ont. Benen vek sig och jag fick sätta mig ner för att inte svimma. Mina vänninor tycker jag borde berätta mina känslor för dig men jag vill inte riskera vår vänskap, du är guld värd och jag vill ha kvar dig i mitt liv. Jag önskar dig det bästa i livet, med eller utan mig. 

Och för att citera ABBA : take a chance on me, please? 

• Han Solo

Varför kan du aldrig säga att jag är fin? Vad tycker du om hos mig? Varför vill du leva med mig? Du har aldrig tid att umgås och du är alltid trött på kvällen, som är den enda barnfria tid vi besitter. Vi sover i samma säng men känner mig som mil bort känslomässigt... Se mig, älska (med) mig!

• Anonym

vet inte vad ni sysslar med , jag har släppt allt  o alla gamla  , och släpper det som inte ger mig något . det va inte ett dugg bättre förr men tack ändå  ....så nu börjar nytt tack o adjö.

• Anonym

Dra åt helvete och du beter dig som att du vore 15 år!!! Seriöst?! Jag ger UPP imorn och du inte vill prata ikväll!!! Trodde aldrig att du skulle göra nåt sånt här jävla lågt!!!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!