• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym
    Anonym (MS) skrev 2012-06-28 08:57:41 följande:
    Hoppas ni får vad ni förtjänar nu! för det ska vi få och ack så mysigt vi ska ha det, medan ni kommer att få stå där med lång näsa
    kommer dom garanterat att få , det delas redan ut.(-:
  • Anonym

till min mamma , du e så dominant, och styrande och negativ  vad har hänt med dig, jag vågar inget annat än att göra som du säger. varför e du så elak nuförtiden.

• Anonym

Jag fattar inte ens hur du kan gnälla på mig?! Jag sa kanske för att du var otrogen!!! Det här kommer dom andra att fan få veta!! För dom tror säkert på dina jävla piss historia!!! Men dom kommer att förstå mig när dom har hört sanningen lila du!!!!

Du väntar ju på att JAG ska ringa dig, men det får du fan göra själbv!!

• Anonym

ett possitivt svar kan göra så mycket .herregud viken skillnad det blev ,,,varför denna förändring jag var beredd o stanna i det mörka eller negativa....jag blev jätteglad Glad

• Anonym (Kär!!!)

Jag väntar fortfarande på dig. Kan inte låta bli. Jämför alla med dig och det finns
    ingen som du. Hur länge får jag vänta? Saknar dina mess, saknar dina samtal mitt
    i natten, saknar dina fina ord ja jag saknar hela dig så otroligt mycket. <3

• Anonym

du galna kvinna på förskolan , du känner inte mig , vet inte vem jag är , du har ingen aning  om mig som person ingenting . hur fan kan du säga till mig att jag är en dålig partner o få det jag förtjänar . vad vet du om mig ingen ting o andra saker jag tycker du e sjuk gå  och ta hand om dina många barn i stället o fokosera på ditt eget liv istället för att hoppa på mig., get a life woman  åtminstone get out of my life.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-06-28 15:53:14 följande:
    du galna kvinna på förskolan , du känner inte mig , vet inte vem jag är , du har ingen aning  om mig som person ingenting . hur fan kan du säga till mig att jag är en dålig partner o få det jag förtjänar . vad vet du om mig ingen ting o andra saker jag tycker du e sjuk gå  och ta hand om dina många barn i stället o fokosera på ditt eget liv istället för att hoppa på mig., get a life woman  åtminstone get out of my life.
    du får ursäkta min attityd i det hela ,men det finns inget värre än påhoppande fördömmande människor som bara kommer med en massa kritik och inget mer. då får fröken perfekta hålla sig borta.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-28 10:50:08 följande:
    ett possitivt svar kan göra så mycket .herregud viken skillnad det blev ,,,varför denna förändring jag var beredd o stanna i det mörka eller negativa....jag blev jätteglad Glad
  • Anonym (S)
    Anonym (Dotter) skrev 2011-10-24 20:34:41 följande:
    Till min Pappa:

Varför lämnade du mig? Om du hade funnits kvar i mitt liv hade det sett helt annorlunda ut. Då kunde jag också säga att jag har en pappa, precis som alla mina klasskompiar, vänner, pojkvänner men jag har ingen pappa att prata om för du finns inte här. Jag låtsas som om jag inte bryr mig om det och är glad ändå men det är jag inte, för jag har alltid haft en stor sorg över att du inte kunde lära mig saker, inte hjälpa mig med läxor, inte göra saker tillsammans, inte vara en manlig förebild för mig, inte ta hand om mig när jag var sjuk, inte haft dig att prata med och komma till när jag var ledsen eller glad och berätta saker, haft en pappafamn att krypa in och känna din pappadoft. Jag vill också vara Pappas flicka, fast jag är vuxen nu.

Vill ju så gärna träffa dig men vet inte om jag vågar. För det finns så många känslor inom mig för dig, både med hat och kärlek och vet inte riktigt hur jag kommer att reagera när jag ser dig. För du vet inget om hur mitt liv har varit eller är och börjar jag berätta så kommer jag börja gråta över alla år av saknad och jag vill inte att du ser mina tårar. Jag har varit så arg på dig men har någonstans ändå förlåtit dig för vad du gjorde mot mig, för du är ändå min pappa och du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta fast jag är väldigt väldigt besviken på dig. Det finns ingenting i världen som får en pappa att överge sitt enda barn, men du gjorde det ändå.

Din dotter
    när jag läste detta kände jag igen mig något enormt. nästan exakt. jag hade min pappa i mitt liv tills jag blev 10 år. sen fick han besöksförbud... osv. han gick bort 2006.
    känner verkligen med dig. KRAM
  • Anonym

Din vuxen bebis. Sitta och gorma om saker som varit för mååånga år sedan...ingen vilja att försöka förstå, kunna se saker ur ett vidare perspektiv...Ingen drivkraft att mogna, ta ansvar för det liv du har eller de val du gör. Ditt mönster är att spela martyr, funkar inte det så hotar du och när det inte heller fungerar så försöker du kränka...

Jag sitter mitt emot och tänker att jag är ju både smartare, intelligentare, starkare och stabilare.

Mig rubbar du inte. Jag är en stark människa som har förmågan att känna empati, kunna läsa av andra, sätta mig in i andras situation... även din. Men du är bara TOO MUCH...

Jaja...du kan fortsätta köra ditt race...jag bryr mig inte ärligt talat.

Vårt barn har det bra och du har heller aldrig betytt något för mig eftersom vi aldrig hade en relation.. 

Jag är lycklig, vårt barn är lyckligt. Du är olycklig...pga din oförmåga att ta hand om dig själv och mogna.

Mitt liv har gått vidare, du stampar kvar i det förflutna. Synd för dig...

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!