• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym

vad är det med dig som gör mig helt knäpp?

Jag har ett bra liv med sambo ,3 barn,hund,katt,hus  ja allt man kan önska sig men så fort jag träffar dig så är blir jag osäker, är du värd att offra allt för?  

Svaret är tyvärr nej  Du lever ett strulligt singelliv som inte går att ändra på men jag saknar dig så det gör ont och vet att du känner likadant....    

• Anonym
    Anonym skrev 2012-06-25 03:03:59 följande:
    exet är ju fortfarande kär i mig!!!
    oj då , ja men är du det då , annars kan man ju tagga ner. eller släppa det.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-25 10:00:18 följande:
    oj då , ja men är du det då , annars kan man ju tagga ner. eller släppa det.
    framför allt skilja på då tid och nutid ,,,,,nutid  ska man utgå i från annars e det dömt.Gladom du nu vill  va med ditt ex.
  • Anonym

Jag känner dig och du är arg på mig för att jag hånlgade med en annan kille fast vi inte är ihop?

Älskar du mig fortfarande eller? Fast du har varit en stor fucking idiot+???

• Anonym

Du väntar på att jag ska ringa, elle hur???

• Anonym
    Anonym skrev 2012-06-26 13:06:26 följande:
    Do you love me or what! Grow up!
    yes  såklart jag gör , men du e upptagen det är inte så lätt då .
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-26 13:52:04 följande:
    yes  såklart jag gör , men du e upptagen det är inte så lätt då .
    om jag älskar dig , det är bara förnamnet , galet kär i dig. men jag tror jag måste ordna min livs sitoation innan något annat.Rynkar på näsan
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-06-26 14:21:20 följande:
    om jag älskar dig , det är bara förnamnet , galet kär i dig. men jag tror jag måste ordna min livs sitoation innan något annat.Rynkar på näsan
    så jag bestämde mig för att vilja vara själv ,jag tror det blir bäst så Glad
  • Anonym (Trasig)

Jag är ledsen men jag önskar att jag stannat hemma den där kvällen, att jag aldrig gått på festen och träffat dig. Du vände upp och ner på min värld, du är min man, vi har stått i kyrkan och lovat heligt att älska varandra i nöd och lust. 
    Jag ångrar mig, jag ångrar mig så hårt att jag träffade dig den där kvällen. Jag älskar dig. Jag älskar dig verkligen, du är mitt allt!! Vi hade det så bra, vi var så lyckliga. Jag vill inte att det slutar såhär.  Krama mig! Rör mig! Älska mig! När jag gråter, varför håller du mig inte? Tröstar mig som förr och säger att allt blir bra? Kanske för att du vet att det inte kommer bli bra denna gång? Att du ger upp? 
    Om jag inte träffat dig hade jag inte varit med om denna  smärta. Denna hemska svarta tid. 

Men jag älskar dig, jag vill reda ut allt.. Snälla låt oss.. Snälla.. Snälla.. Du är det bästa jag har, min vän,min man, min kärlek, mitt allt! FAAAAAAAN...!  

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!