Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Jag älskar dig och jag hatar dig. Jag klarar inte av allt detta tjaffs om vårdnad och beöksförbud hit och dit. jag vill inte att du har kontakt med dina barn på grund av allt deras mamma ställer till med! Ser du inte att hon förstör min sons liv? Mitt ex liv? Mitt liv? Vårt gemensamma liv?! Hon anklagar dig för att misshandla dina barn, hon anklagar dig för att begått övergrepp på dina barn. Hon anmäler dig och där står vi, utan barnen pga "oro" att det far illa med oss?! Snälla, se det från min sida! Utsätt inte vå familj för detta! Vi ska gifta oss, jag väntar ditt barn. Snälla låt vårt gemensamma barn växa upp utan allt detta! Dina barn med denna hemska människa kommer inse att deras mamma är en manipulativ idiot till sist! Snälla, låt oss leva ihop det gemensamma liv vi tänkt oss. I harmoni, i lugn och fridfull miljö. Snälla, utsätt inte mitt barn och vårt kommande gemensamma barn för ett helvete på jorden! Jag träffade dig när det inte fanns problem med barnens mamma. Du hade dom VV och jag tyckte det var bra, men sen kom anklagelserna. Dom hemska orden. Jag kan inte ens gå ut innan jag får höra vilken idiot jag är som är förlovad med dig som slår sina barns mamma, sina barn och våldtar dem. Jag får jämt försvara dig. Snälla, låt det sluta. Sätt punkt för detta nu. Gå vidare med oss! Vi som älskar dig och vill finnas för dig! Vi ska gifta oss om någon månad. Snälla, låt detta få ett slut.