Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Jag är helt upp över öronen förälskad i dig, och vill dela mitt liv med dig...
Jag är helt upp över öronen förälskad i dig, och vill dela mitt liv med dig...
Du fattar inte hur mycket du sårar mig med ditt beteende..
Jag vet att detta kanske är mer än du vill höra, men jag tror att jag för första gången sen jag skilde mig faktiskt har blivit kär. Jag skulle kunna tänka mig att få fler barn med dig, flytta utomlands och gifta om mig och leva lyckligt i alla våra dagar. Men jag är för feg för att säga eller visa detta än så istället tiger jag och låtsas oberörd när du säger att du ska ut med dina kompisar och massa andra tjejer... Vi har ju bara träffats i några månader så vem vet vad som händer i framtiden. Jag tänker inte visa mig svag och hålla på med massa kärleksdravel, det får du göra haha
Jag är så jävla trött på dig och att du tror att du kan styra mig och dom som små dockor. Trött på ditt manipulativa sätt och alla runt omkring som bara lägger sig platt för att du är så trevlig, inte kan väll du vara en psykopat inte? Så jävla trött på att kämpa och mötas av naiva idioter.
Jag önskar att du inte fanns, att du blev ordentligt skadad, att du råka ut för någon som behandlade dig som du behandlat mig och dom i alla år. Önskar dig all olycka i världen, och att du tillslut dör i ensamhet bortglömd.