• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Sanning)
    Anonym skrev 2024-08-24 04:22:43 följande:
    Jamen det blev jag ju absolut! Därför sitter jag här hemma i Skåne och har berättat allt för dig om vem jag är, var jag jobbar och med vad, samt att jag äter på Iföhus varje dag (om jag inte kör till kristianstad eller sölvesborg).

Jag sitter definitivt INTE på mitt egenbyggda trädäck i Skåne nu!
    Nej, eftersom du inte bor där längre utan snarare en bit längre upp i landet, i en av de större städerna, numera. 

Det är ju därför du flyttat hit till min stad. För att börja om på nytt och i försök att mörka det du gjort. 
  • Anonym (rfjlafkjlasfkjölasfjlafkj)

Om du nu är så jävla bra, varför kan du inte tycka till i min tråd då?

• Anonym (Sanning)
    Anonym (rfjlafkjlasfkjölasfjlafkj) skrev 2024-08-24 04:30:29 följande:

Om du nu är så jävla bra, varför kan du inte tycka till i min tråd då?

För att du inte pekat ut vilken tråd det handlar om.
  • Involute

Do you remember ? I remember everything.......

• Hope8
    Det händer att när man möter en person så vet man direkt - "Min". Du förstår bara med varje cell i din kropp att han är dig kär och vet att han kommer att acceptera dig och förstå dig. Och hur gåshud springer från ljudet av hans röst och hur mycket kroppen ibland bryter av önskan att vara nära honom.
  • Anonym (Over again)

Walk away.. It's the only way to go. Freedom

• Anonym (dra åt h-vete!)

Tänk att en person har en sån satans förmåga att göra en förbannad hela tiden. Du blockar mig och undrar varför jag inte svarar på meddelanden du skickar. Du klagar över att jag inte svarar på direkten när det gäller barnen och när jag behöver att du godkänner en sak gällande barnen så får jag till svar att det är mitt fel att ett godkännande behövs... blir så satans less! Sen får jag skulden för att vi har samarbetsproblem för att jag inte böjer mig efter din vilja hela tiden.... 

• 1omtänksam

Hej. Tänker på dig fortfarande. Ser ofta människor som ser ut som  du. Blond, lång, blåa varma ögon, och en väldigt  vacker utstrålning. Människor som rör sig och för sig på samma sätt som du. 

Men dom är aldrig du. Det var du med din speciella  personlighet som fångade mig. Så pass mycket att du fortfarande finns i mina tankar. Det är ju inte klokt egentligen för det var två år sedan vi sist sågs. Det var en kall men inombords varm (av dig) dag i december. Sen har vi haft lite kontakt i sms osv. Men något blev fel. Säkert var felet mitt. Eller bådas. 

Men inget i livet blir väl nånsin som man tänkt sig. I guess. Synd för så rara ärtor som vi två ändå är haha ;) vi hade kunnat få en fantastisk härlig vänskap...  men livet får tuffa vidare. Som jag antar att ditt gör. Hoppas att du mår bra och får kärlek i ditt liv. 

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!