• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Kv)

Och kom inte dragandes med en massa falska påståenden om kärlek. Du vet inte ett jävla dyft om vad sann kärlek innebär. Sjuka jävel. Psykopater behandlar folk på det vidriga sätt du behandlat mig. 

• Anonym (Hopp)

Äntligen! Jag hoppas att du hittar det du brinner för! Eller rättare sagt att elden hittar dig. Mytomaner som du hamnar alltid på ett varmt ställe och brinna lär du ju göra förr eller senare. Snart hinner verkligheten ikapp dig och den är inte vacker. Det spelar liksom inte någon roll hur mycket du tränar eller hur många ryggdunk du får av dina vänner. Du är och förblir en gammal tragisk gubbe utan skyddsnät. Den som hållit dig om ryggen under alla år släpper taget. En självcentrerad mytoman som du faller hårt från hög höjd. Inte ens din hysteriska skolfjolla till fru kan rädda dig och din löjliga uniform kan aldrig någonsin göra dig auktoritär. Det gick inte så bra för din mobbare till vän och nu påbörjar du samma tragiska resa. Lycka till din falske fan! Du förtjänar din plats i helvetet. 

• Anonym (Hopp)

Oj! Jag höll ju nästan på att glömma. Ikväll firar jag med ett glas rött. Skål!!!

• StudierKemi

"Tänker på dig varje dag. Du är så speciell för mig. När jag är klar med utbildningen så ska jag bjuda dig på någon weekendresa utan några krav på dig. Du kommer få välja ett resmål i Sverige, och vilket hotell. Du är mycket yngre och jag bjuder på detta. Men först har jag mycket annat att göra, men hoppet om dig gör varje dag meningsfullare än vad det annars skulle ha varit." Typ så. :)

• 1omtänksam
    StudierKemi skrev 2024-08-08 20:35:49 följande:

"Tänker på dig varje dag. Du är så speciell för mig. När jag är klar med utbildningen så ska jag bjuda dig på någon weekendresa utan några krav på dig. Du kommer få välja ett resmål i Sverige, och vilket hotell. Du är mycket yngre och jag bjuder på detta. Men först har jag mycket annat att göra, men hoppet om dig gör varje dag meningsfullare än vad det annars skulle ha varit." Typ så. :)

Fint! Skicka vet ja ;) själv hade jag  blivit glad av ett få  sånt sms. För din generositet o kärleksfullthet  o att för du visar personen att den är viktig o värdefull för dig. Att den som väntar på något gott liksom :)
  • Anonym (Fmmm)

Jag vill vara med dig. Men alla våra faktiska hinder skrämmer ihjäl mig. Och att du inte vet vad du ger dig in på. När jag är nära dig är jag lycklig och livrädd på samma gång. Livrädd för jag vet att det kommer att sluta snart igen. Jag hoppas att vi kan bli tillsammans på riktigt en dag efter alla år.

• Anonym (Over again)

Då den här fantastiska sajten inte gör så att man kan citera längre så fick det bli såhär. Men det där kunde jag också ha tyckt om och med en omöjlig person!

• Anonym (Elin)

Jag släpper dig nu. Orkar inte detta.
    all lycka till dig, jag menar det.

känslorna var så starka- du valde att fly. Men du verkar samtidigt inte kunna släppa mig. Men jag vill inte ha det så här.

Jag älskar dig. Vi hade kunnat bli det bästa. 

hej då

• Anonym (Enigma)

Du e de bästa som finns får bli en hel vecka nästa gång. : ) 

• Anonym (Fmmm)
    Anonym (Over again) skrev 2024-08-09 19:30:52 följande:

Då den här fantastiska sajten inte gör så att man kan citera längre så fick det bli såhär. Men det där kunde jag också ha tyckt om och med en omöjlig person!

Haha tänk om det är samma person då 
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!