• Involute

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

• Involute
    Anonym (Over again) skrev 2023-11-15 21:24:43 följande:

Tycker också att det är många andra som ältar här, om ni tyckte att jag hade issues så har då ni det också.

Tycker inte du har mer issues än nån annan som skriver här. Men varför skriver man inte till den de berör eller vill man ha ovisshet o kanske förlora nåt riktigt bra. 
  • Involute
    Anonym (Over again) skrev 2023-11-15 21:39:20 följande:
    Ja du om jag det visste.. Men i mitt fall fanns det nog med information mellan varandra.

Jag skrev både saker som berör denne, och mycket annat klokt som även många andra här borde lyssna till.
    Ja goda råd e dyra i mitt fall så valde jag bort nåt som bara inte skulle funka  många som skriver "Om du älskar henne så kör" funkar inte riktigt så i verkligheten finns så mycke annat som inte funkar.
  • Involute
    Anonym (Over again) skrev 2023-11-15 21:47:36 följande:
    Samma här fast det var något annorlunda, men det skulle aldrig fungerat heller av flera anledningar.
    Brukar aldrig skriva här svarar bara om nån citerar  
  • Involute
    Auditanne skrev 2023-11-15 22:26:54 följande:
    För egen del är lätt för mig att älta då jag påminns om det där falska jävla fanstyget varje gång jag loggar in här.

Anledningen till detta är att han var den som såg till att jag fick sluta vara på ett annat forum och då har jag inget annat val än att skriva härinne istället. 
    Har du skrivit till han o sagt vad du tycker
  • Involute
    Auditanne skrev 2023-11-15 22:38:39 följande:
    Har försökt men han är en feg liten råtta som blockerar när han vet att han gjort fel men vägrar förklara sig.

Men han får väl göra som han vill. Jag har dock precis samma rätt att göra som jag vill.  
    Inte värt o lägga energi på såna finns annat bra
  • Involute
    Auditanne skrev 2023-11-15 22:42:35 följande:
    Han har tagit ifrån mig min frihet och detta kommer jag aldrig att glömma eller förlåta. Inte förrän idioten bett om ursäkt och förklarat sitt vidriga beteende som han haft mot mig i flera år nu. Jag hatar det aset!
    Om han blockar dej o inte vill förklara så lär du aldrig få en ursäkt heller. Du springer nog i motvind där , vissa saker ska man bara släppa o inse att personen e en idiot
  • Involute
    Auditanne skrev 2023-11-15 22:59:43 följande:
    Jag kan inte det. Han har varit så vedervärdig mot mig. Lurat mig om vem han är, drivit med mig för att jag varit "lättlurad", hotat med att begå självmord om man inte gör som han vill, lämnat ut nummer som han sen inte svarar på, kallat mig slyna, könsord och yttrat extremt vulgära förslag som jag inte kan med att upprepa i text då det är för grovt även för detta forum.

Försökt tysta mig på olika sätt genom åren vilket han till slut lyckades med på en plats men inte överallt. 

Han är ett alkoholiserat snuskigt svin som jag brukade se upp till en gång i tiden. Minnen jag höll kära sen barndomen vilka han nu lortat ner och totalfördärvat.
    Verkar som du har med en psykopat att göra
  • Involute
    Auditanne skrev 2023-11-16 14:10:14 följande:
    Han har stulit min frihet att tala och det utrymme jag haft på en annan plats online, inte tagit något på olaglig väg så att säga. Men han har ändå gjort fel, på så många sätt. 

Det här handlar inte om någons förflutna heller utan om det som hänt under de senaste åren. Jag vill ha en förklaring till allt. Först då kan jag släppa allt detta. Annars är jag rädd att det kommer fortsätta i många år till. Jag är ingens personliga dörrmatta. 

Ja, jag får väl ta tag i det hela själv annars och börja varna folk igen, hans grannar ex. Tills den dag han tar det kloka beslutet att göra rätt för sig.
    Som du berättar att han e så tror jag att din ursäkt aldrig kommer. Du slösar bara energi o ger bränsle åt han o de verkar ju meningslöst. Fattar att du vill ha svar men med en sån människa som du beskriver så borde han ha eget rum nånstans. Ibland måste man släppa o inse att personen inte e värd uppmärksamheten.
  • Involute
    Auditanne skrev 2023-11-16 23:22:19 följande:
    Ja, om jag uppfattat det hela rätt så har han båda dessa neuropsykiatriska diagnoser. Kan hända att han fått dem under en tid då såna diagnoser inte delades ut lika frekvent som idag då människan är nästan 60 bast.

Ja, jag har föreslagit beroendeproblematik förut och han har bekräftat detta. Sen vet jag inte om puckot är seriös eller ej men med tanke på hur nedgången han blivit till det yttre idag så verkar det stämma rätt så väl. 

Vet inte om min person är narcissist eller våldsbenägen på något sätt.
    Ärligt talat så struntar jag i vilket. Det där c*ntfacet är ändå skyldig mig en förklaring för sitt grisiga beteende. Jag är inte rädd för honom på det viset heller. Han kan ju försöka med nåt, den rultande tomten. 

Beklagar om det hänt dig jobbiga saker med din bror. Låter inget vidare. 
    Lycka till varje fall
  • Involute
    Anonym (Galet förälskad) skrev 2023-11-17 22:04:11 följande:

Jag blir inte klok på dig! Flörtar du med mig? Försöker du visa ett intresse så får du vara lite tydligare, jag är nämligen ganska trög när det kommer till visat intresse så jag fattar långsamt där eller ja, jag kanske fattar men jag tänker bort det genom att förklara det med annat. 

Men jag faller tillbaka i att undra vad det är du vill, egentligen, så därför vet jag inte om jag kan fortsätta avfärda dina handlingar som annat? 

Om du är attraherad eller intresserad, visa det rejält då! Ge mig ett tecken som jag inte kan bortförklara! Bär något grönt klädesplagg på julbordet, då vet jag. Vi måste inte ta fler steg än så men allt blir så mycket enklare när det inte ligger som en outtalad dimma i vägen. 

Eller så kan man ju helt enkelt bara fråga. Problemet löst
  • Involute

Till min så kallade mor:

Karma bet jävligt hårt på dej nu sitter du där helt själv o har ingenstans att ta vägen. Precis som du gjorde med mej lämna en 14 åring helt själv utan nånting. Hoppas du mår riktigt skit fast du har ju din vän spriten som tröst. Du vet väl vad dom säger de man inte dör av gör en bara starkare. Du o farsan har gjort mej väldigt stark o ni lärde mej att kunna bli riktigt kall o känslolös o kunna stänga av de jag känner. Har blivit väldigt bra på de med åren har haft nytta av de några gånger i livet. Du har inget kvar inga barn eller barnbarn som vill ha med dej att göra känner absolut 0 empati för dej du har gjort de valet helt själv. Du valde spriten framför dina barn o vi fick en jävligt hård o kall uppväxt. Du har nog inte så långt kvar o ja hoppas du hamnar på nåt varmt ställe när du lämnar livet. Kommer inte fälla en tår eller känna nåt när du går bort kommer heller inte komma på din begravning. Hoppas du får evigt lidande när du lämnar oss

/ Din son

• Involute

Do you remember ? I remember everything.......

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!