• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (SP)
    Det är så plågsamt att älska dig på avstånd och kärleken gör mig gallen. Jag har redan gått över alla mina gränser.. När jag har kommit till dig för att berätta om mina känslor i januari, när jag har ringt dig några gånger och bjudit in dig till mig.

Snälla gör ett steg till mig om du är singel och har känslor för mig.
    P.S. Du får samma svar som jag har mejlat till dig den 4 september kl.14:26.

Det går inte att beskriva med ord hur jag saknar dig, my love. Hjärta
  • Anonym (Enigma)
    Anonym (SP) skrev 2024-09-06 18:27:22 följande:
    Det är så plågsamt att älska dig på avstånd och kärleken gör mig gallen. Jag har redan gått över alla mina gränser.. När jag har kommit till dig för att berätta om mina känslor i januari, när jag har ringt dig några gånger och bjudit in dig till mig.
    Snälla gör ett steg till mig om du är singel och har känslor för mig.
    P.S. Du får samma svar som jag har mejlat till dig den 4 september kl.14:26.

Det går inte att beskriva med ord hur jag saknar dig, my love. Hjärta
    Nåt mer osammanhängande får man ju fan leta efter i en lada i sydvästra skåne. 
  • Anonym ($$)

Jag vill bli förförd. Räddad från detta dåliga trötta livet där allt är sig likt dag in och dag ut. Där inget får vara roligt eller spontant . Där du och jag får ha kul och utforska varandra

• Anonym (Fmmm)

Du vet att jag är en tjej med problem, tjejen med diagnosen på 30+ som gått hela livet och en enda man dök upp i hennes liv när hon precis fyllt 18 år. Jag är inte spirituell eller religiös. 
    Men jag känner att du och jag har ett andligt band till varandra. Att du har satt så djupa spår i mig att jag inte vet vem jag var innan jag träffade dig. Att det finns ett liv före och efter dig. Jag har tänkt på dig sen dess. Du har haft relationer jag har haft det. Vi har delat så många intensiva nätter tillsammans som unga och börjat nu igen men aldrig har du och jag uttryckt våra känslor för varandra. Inte en enda. Ändå har vi delat hela registret av känslor. Bara vi tittar på varandra vet vi vad den andra känner, vi behöver knappt ord. När vi fick upp kontakten igen efter flera år och satt och tittade på varandra hemma hos dig i soffan första gången på alla år var det nästan en obehaglig upplevelse. Som om du ser dig själv. Och som att energin är så stark att du lämnar rummet för att skydda dig själv. Att känna att luften vibrerar nästan och att båda vet att vi två är en person delad i två. Jag kommer aldrig att släppa dig. Tror inte vi kan det. Även om du vänder mig ryggen finns du ändå i min själ. En hälft är en person du aldrig kommer ifrån i hela ditt liv på gott och ont. Ibland när vi ses vågar vi möta varandras blickar, ibland tittar vi knappt på varandra. Det känns för intensivt. Jag har börjat tro på att Gud har en stor famn sedan du började höra av dig, du ger mig samma lugna och overkliga känsla nu som då. Jag hoppas vi kan reda ut vår relation tillsammans istället för att att pendla mellan toppar och ångest som gör att du inte kan andas. Vi måste börja prata min hälft. oavsett vad som händer, så älskar jag dig. Och jag tror du vet det <3 

• Anonym (Hurpen)

Varför kan jag inte sluta tänka på dig?
    Varför undrar jag hur du har det?
    Om du ännu är ihop med killen som kom efter mig och som du haft före mig.
    Ibland undrar jag om och i så fall hur många andra du dejtade under tiden som vi var tillsammans? Med ca 20 mil emellan och mycket helgjobb hade du alla möjligheter i världen att träffa andra och ibland undrar jag om du gjorde det också
    Hur som, du var min bästa flickvän och jag saknar dig kopiöst fast det är drygt 1,5 år sedan jag bröt när jag trodde vi höll på att hitta tillbaks men du dejtade en annan fast vi delade säng, När sedan en du skrivit med och som skrivit på dina sociala medier under hela tiden vi var tillsammans hälsar på dig och du honom tackar jag för mig och tar bort dig från sociala medier men saknar dig gör jag. Suck. 

• Anonym (SP)
    Du stal mitt hjärta för några års sedan och det är jobbigt och smärtsamt för mig att vi inte är tillsammans.
    Det finns saker i livet som inte går att förklara.. Varför har mitt hjärta valt dig? Varför älskar fortfarande jag dig och mina känslor växer dag för dag? Varför känner jag att du är min tvillingsjäl när jag ser i dina fina ögon?
    Om du börjar prata med mig vågar jag att öppna upp mig. Hjärta
  • Anonym (Enigma)
    Anonym (Hurpen) skrev 2024-09-08 13:37:38 följande:

Varför kan jag inte sluta tänka på dig?
    Varför undrar jag hur du har det?
    Om du ännu är ihop med killen som kom efter mig och som du haft före mig.
    Ibland undrar jag om och i så fall hur många andra du dejtade under tiden som vi var tillsammans? Med ca 20 mil emellan och mycket helgjobb hade du alla möjligheter i världen att träffa andra och ibland undrar jag om du gjorde det också
    Hur som, du var min bästa flickvän och jag saknar dig kopiöst fast det är drygt 1,5 år sedan jag bröt när jag trodde vi höll på att hitta tillbaks men du dejtade en annan fast vi delade säng, När sedan en du skrivit med och som skrivit på dina sociala medier under hela tiden vi var tillsammans hälsar på dig och du honom tackar jag för mig och tar bort dig från sociala medier men saknar dig gör jag. Suck. 

Kärlek e bara skit man blir blåst på ett eller annat sätt.
  • Anonym (Vilis)

Särskilt när du själv ägnat dig åt fula rävspel långt innan nån annan bestämde sig för att ge igen med samma beska medicin. 

• Anonym (FuckYouW)

Jag var alldeles för snäll mot dig när vi var ihop, av rädsla att du skulle lämna mig. Nu vill jag säga att du är en patetisk människa. Osäker och uppslukad av ditt eget ego. Konstant på jakt efter din nya image. Besatt av att bli omtyckt och vara speciell. Du är inte ett dugg speciell. Du är bara en självupptagen stockholmare som hoppades på att förverkliga dig själv genom att parasita på mig och min kultur. Nu har du hittat en ännu mer exotisk tjej som du kan exotifiera och uppslukas av. Du vet inte vad kärlek är. Du ser inte människor för vilka de är utan för hur du kan dra nytta av dem.

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!