• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (sssss)

Jag saknar dig så otroligt mycket, den där kramen jag känner igen känslan än...det gör ont i min själ... varför kan det inte bli bra igen, utan att jag måste förlora mg själv? saknar dig så in i helsicke och om jag fick leva om livet så skulle jag komma till dig, aldrig tveka´som jag gjorde då!Nu har jag förpliktelser och en sambo jag inte vill svika och inte kommer svika!Livet är grymt! Livet kommer aldrig bli sig likt igen!

• Anonym

Till min Sambo:
    är verkligen såååå jobigt att höra dig säga att jag drar dig neråt ekonomiskt:(...SVIN..lämna mig då om det nu är så himla jobbigt att försörja mig

• Smecker
    Anonym skrev 2011-12-30 23:20:04 följande:
    Till min Sambo:
    är verkligen såååå jobigt att höra dig säga att jag drar dig neråt ekonomiskt:(...SVIN..lämna mig då om det nu är så himla jobbigt att försörja mig
    Så det är helt grundlöst från hans sida?
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Nossmiarfe

Snälla regeringen, riksdagen, alla Sveriges partier och Trafikverket lägg ner järnvägen jag blir tokig eller kom på något så den blir ljudlös!

• ulfsas
    Anonym skrev 2011-12-30 23:20:04 följande:
    Till min Sambo: är verkligen såååå jobigt att höra dig säga att jag drar dig neråt ekonomiskt:(...SVIN..lämna mig då om det nu är så himla jobbigt att försörja mig

Vad gör att du vill bli försörjd? Om han nu betalar för dig och du kallar honom för svin? Hmmmm
  • ulfsas
    Nossmiarfe skrev 2011-12-30 23:48:08 följande:
    Snälla regeringen, riksdagen, alla Sveriges partier och Trafikverket lägg ner järnvägen jag blir tokig eller kom på något så den blir ljudlös!

Bor du nära?
  • Anonym (Bitterfittan)
    ulfsas skrev 2011-12-30 23:56:15 följande:
    Bor du nära?
    hennes dotter dog pga järnvägen.
  • Anonym (surlemur)

Det är SÅ skönt att slippa dig! Mig gör det inget om du inte kommer tillbaks alls! Jag hatar dina sura kommentarer, din elakhet och din oförmåga att se att du skadar andra. När du är elak mot någon vill jag skrika att du är en helvetes kärring som bara sprider skit omkring dig och att det gör att faktiskt ingen gillar dig...

• Nossmiarfe

Ulfsas

50-75 m och min dotter ställde sig på rälsen och väntade......

• Anonym (Bitterfittan)
    Nossmiarfe skrev 2011-12-31 00:15:09 följande:
    Ulfsas

50-75 m och min dotter ställde sig på rälsen och väntade......
    Varför?
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!