• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Nossmiarfe

Anonym (bitterfittan)

Hade jag vetat hade jag inte haft behov av att skriva om hennes tragiska öde!
    Vi vet inte, vännerna vet inte, ingen vet! Förutom hon själv och hon kan inte ge oss något svar. Hon var en glad, omtänksam, duktig och humoristisk tjej som verkligen ingen trodde skulle göra något sådant.

Varför undrar vi med!

• Anonym (Bitterfittan)
    Nossmiarfe skrev 2011-12-31 00:22:30 följande:
    Anonym (bitterfittan)

Hade jag vetat hade jag inte haft behov av att skriva om hennes tragiska öde!
    Vi vet inte, vännerna vet inte, ingen vet! Förutom hon själv och hon kan inte ge oss något svar. Hon var en glad, omtänksam, duktig och humoristisk tjej som verkligen ingen trodde skulle göra något sådant.

Varför undrar vi med!
    Beklagar sorgenHjärta
  • Nossmiarfe

Så snälla lägg ner järnvägen!

• Anonym (Bitterfittan)
    Nossmiarfe skrev 2011-12-31 00:42:29 följande:
    Så snälla lägg ner järnvägen!
    Förstår att du känner så.
  • Anonym (sms)

Acceptera mig för den jag är, förbli som du är, och ge mig den vackraste gåvan. 2012 är vårt år.

• Anonym

Du är nog den största idiot som har gått runt i ett par sjukligt jävla fula skor!

• Anonym

Till en underbar man:   Hjärta

Jag vet att du är lika kär i mig som jag är i dig, och jag vet att du har väldigt svårt att hantera alla dessa nya känslor som sköljer över dig.  Men jag är också helt medveten om att du aldrig kommer att leva ut dina känslor. I verkligheten vet jag att det aldrig kommer att bli vi två, eftersom du är alldeles för fast förankrat i ditt trygga, gamla liv för att bryta dig ut.  Och fast det gör mig mycket ledsen att aldrig få uppleva det, har jag mycket respekt för det och kan acceptera ditt val. Jag kommer aldrig att förstöra för dig eller någon annan. Men om jag får önska mig något, så är det önskan att du skulle kunna släppa lite på den muren som du byggt runt omkring dig. Avståndet du håller till mig gör det så otroligt jobbigt och ansträngande att umgås med dig på ett vänskapligt sätt och det vore dock trevligt att sitta och diskutera livet och andra småsaker och samtidigt kunna slappna av och känna sig bekväm. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta. Kommer fortsätta tänka på dig och bara önska dig det allra, allra bästa. Tack för att du finns i mitt liv!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!