• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Kär!!!)

Mina känslor blir bara starkare och starkare för var dag som går. Jag vill ha dig

här hos mig NU och inte bara på sms. Jag vill kramas med IRL och inte på sms.

Jag får dig inte ur huvudet och kan inte sluta tänka på dig! <3    

• Anonym (Till Fia)
    Anonym (Kär!!!) skrev 2011-12-27 21:46:50 följande:
    Mina känslor blir bara starkare och starkare för var dag som går. Jag vill ha dig

Det där kunde jag ha skrivit själv.
  • SabiinaA
    Anonym (Kär!!!) skrev 2011-12-27 21:46:50 följande:

Berätta det för honom/henne =) 
  • AAS10

Till min pojkvän:
    jag känner att du verkligen är rätt, Vi planerar vårat liv i hop som sambos, men jag vill gifta mig, kan vi inte ta steget och förlova oss???

• Anonym (Kär!!!)
    SabiinaA skrev 2011-12-27 22:01:47 följande:
    Berätta det för honom/henne =) 

Det är för tidigt ännu. :(
  • SabiinaA
    Anonym (Kär!!!) skrev 2011-12-27 22:07:16 följande:
    Det är för tidigt ännu. :(
    Okej, vad jobbigt..
  • Anonym (m)

Till min pojkvän:
    "Kära älskade J, jag vill inget hellre än att det ska bli vi livet ut. Tyvärr led jag i min tidigare relation i mer än 12 år och jag vågar inte satsa fullt ut igen. Jag vet att du får betala för allt han gjorde och det är så orättvist! Men snälla, orka med mig en stund till. Jag lovar att försöka. Fast vi har varit tillsammans så länge vågar jag ännu inte säga de 3 orden....jag vågar inte ta risken att gå in 110% när jag vet att jag kan bli sårad igen. Jag vill så gärna bli din fru både inför oss själva och gud. Orkar du vänta? Kram"  

• AAS10

Till exets partner:
    snälla lämna mitt förflutna i fred, visst levde jag med din sambo, men jag älskade din sambo en gång i tiden! och vi hade det bra... en gång i tiden... varken du vill eller inte.... ta inte bort dom känslorna jag hade.... Jag stör er inte ens en gång, så snälla sluta störa mig... framförallt med mitt privatliv... från förr....

• Anonym (Less!)

Vi har varit vänner i 12 år. Du säger att jag är din bästa vän. Ändå är du hellre med dom 4 st som snackat illa om dig. Du hör aldrig av dig, du hälsar aldrig på. Bjuder jag dig på fika så stannar du någon timme sen drar du eller så lämnar du återbud och är med de 4 st istället. Dessa 4 får träffa din pojkvän men inte jag och min sambo, vi bjuder in er men ni kommer aldrig.

Jag ska alltid hjälpa dig med saker men du hjälper aldrig mig. Jag ska vara någon jävla psykolog för dig men när lyssnade du på mig sist?

Snackar du illa om mig till dessa 4 då kommer jag bli riktigt förbannad, ni har inte rätt till det, att jag slutat umgås med dessa är min ensak.

Varför betyder jag inget för dig mer? Vad har jag gjort?

• Anonym

Till svärmor. Igen.
    Du är en falsk idiot som kastar bort din lilla tid du har kvar med dina barn och barnbarn. Två gånger på fem dagar har vi nu varit där du bor och frågat om du velat träffa din son och sondotter men neeeej, det vill du inte och sedan gnäller du som faaaan över att du aldrig träffar din son och hans barn. Du får ju skylla dig själv din idiotiska kärringj****l

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!