• Smecker

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym skrev 2011-12-30 23:20:04 följande:
    Till min Sambo:
    är verkligen såååå jobigt att höra dig säga att jag drar dig neråt ekonomiskt:(...SVIN..lämna mig då om det nu är så himla jobbigt att försörja mig
    Så det är helt grundlöst från hans sida?
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    OliviaViktor skrev 2011-12-31 23:15:20 följande:
    varför får man inte känna så ibland? det gör jag med ibland! livet är jävligt motigt ibland och ibland vill man bara ge upp även om man inte gör det! känslor får faktiskt finnas till!
    Var går gränsen för att känna så och göra så? Är det något man objektivt kan se utifrån?

Därav oron. 
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Anonym (Some one) skrev 2014-11-16 16:35:48 följande:

Måste säga min åsikt hur saker är tänkt varför accepterar ni inte folk som inte är som er själv det är i gen regel att man ska lugga med allt för att passa in i er mall eller vad sjutton det handlar om för det behöver ni inte mobbat folk ni är svinen kan man väl ändå säga .

Fick du svar på det smset smset som du inte skickade? Man skall inte mobba asexuella.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Smecker
    Anonym (Some one) skrev 2014-11-16 16:56:26 följande:

Som sagt jag messar inte med någon, visst har du rätt för vem bestämmer inte över sin egen kropp och självrespekt ....inget fel att va asexuell.

Folk kan bli arga för att någon asexuell försöker bestämma över deras självrespekt. Gör det inte! Säger jag. Hälsa dem det.
  • Smecker
    Anonym (Some one) skrev 2014-11-16 17:21:30 följande:

Så länge de accepterar alla som inte är som dom svartsjuka kanske för att de kan hålla i gen ...(-: eller vad tror ni .

Gener är svåra att hålla i, det underlättar om man är asexuell. Då håller man i många saker.
  • Smecker
    Anonym (Some one) skrev 2014-11-16 17:59:26 följande:

Man håller inte i något dör att man är det st väl sina egna personliga anledningar betyder inte att man håller i något för det det är väl inget bra val ändå att ha massa omdömmealösa ligg .??

Omdömeslösa ligg är bra val och de dör man inte av att hålla i, oavsett personliga anledningar.
  • Smecker
    Anonym (Some one) skrev 2014-11-16 18:11:57 följande:

Finns bara ett skäl och det är det personliga skälet dock så håller man inte i några saker enkelt och lättlöst ...(-:

Finns flera skäl, bara två är personliga skälet de andra är skäl nog att hålla i genen.
  • Smecker
    Anonym (Some one) skrev 2014-11-16 18:19:49 följande:

Har man det som en gen är deras problem jag har bara ett och det är personligt i get annat .

En get är bättre än annat, tycker vi då. Varför har du omdömeslös sex om du inte kan hålla i genen?
  • Smecker
    Anonym (Some one) skrev 2014-11-16 18:48:25 följande:

Jag ? Är asexuell faktiskt men det är personligt skäl (-:

Är det därför du har en get?
  • Smecker
    Anonym (Some one) skrev 2014-11-16 21:16:11 följande:

Vadden det bästa du kunde komma på att säga ? Jag har ingen get och jag är asexuell var det allt ?(-:

Vadden är ett substitut för din asexuella get?
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!