Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
är verkligen såååå jobigt att höra dig säga att jag drar dig neråt ekonomiskt:(...SVIN..lämna mig då om det nu är så himla jobbigt att försörja mig
Måste säga min åsikt hur saker är tänkt varför accepterar ni inte folk som inte är som er själv det är i gen regel att man ska lugga med allt för att passa in i er mall eller vad sjutton det handlar om för det behöver ni inte mobbat folk ni är svinen kan man väl ändå säga .
Som sagt jag messar inte med någon, visst har du rätt för vem bestämmer inte över sin egen kropp och självrespekt ....inget fel att va asexuell.
Så länge de accepterar alla som inte är som dom svartsjuka kanske för att de kan hålla i gen ...(-: eller vad tror ni .
Man håller inte i något dör att man är det st väl sina egna personliga anledningar betyder inte att man håller i något för det det är väl inget bra val ändå att ha massa omdömmealösa ligg .??
Finns bara ett skäl och det är det personliga skälet dock så håller man inte i några saker enkelt och lättlöst ...(-:
Har man det som en gen är deras problem jag har bara ett och det är personligt i get annat .
Jag ? Är asexuell faktiskt men det är personligt skäl (-:
Vadden det bästa du kunde komma på att säga ? Jag har ingen get och jag är asexuell var det allt ?(-: