• Anonym (hmmm)

jag återanvänder bajsblöjor

asså när jag säger till vänner oså att jag brukar återanvända blöjor som min son bajsat i så tittar de på mig som om jag är dum i huvet. Det är väl inget fel i de, är ju bara ekonomisk? har sonen bara lagt en korv brukar jag ta bort den och torka lite i blöjan så han kan använda den igen om han inte kissat massa.

någon mer som gör så eller? är ett bra sätt o spara blöjor på.

• Svar på tråden jag återanvänder bajsblöjor
  • Lufsan
    LinneaJosie skrev 2011-10-21 14:30:04 följande:
    Tråden låg inte här från början.
    okej, men det kunde ju inte jag veta. =) Kul i alla fall. Det är ju många som fortsätter att kommentera trots att den ligger i sandlådan nu. =P
    En dag i sänder.
  • Thalis
    Lufsan skrev 2011-10-21 15:05:15 följande:
    okej, men det kunde ju inte jag veta. =) Kul i alla fall. Det är ju många som fortsätter att kommentera trots att den ligger i sandlådan nu. =P
    Klart att du kunde veta, man kan ju inte skriva anonymt i sandlådan.....
    Mamma till A, A, A och V.
  • Ekstrumpa
    LaJohannan skrev 2011-10-21 14:49:41 följande:
    En korv- två korvar? Det är väl inte hela världen! Jag gör likadant! Ser inget fel i det.
    Ett tips är att hänga en Wunderbaum runt halsen på barnet, då känner man inte lukten av det "svårborttorkade".
    Hahahahahahaha
  • maahliin
    Anonym (hmmm) skrev 2011-10-21 10:28:12 följande:
    ja jag skojar med er... Anledningen till att jag startade en korkad tråd som denna är för att kolla hur många som slösar tid på att sitta och dividera, tjafsa och bråka med varandra för en sådan här tråd. Även kul att se att denna tråd hitintills blivit läst 4023 gånger! Precis det jag ville, skapa en rubrik som lockar folk Flört Låg nämligen igår kväll och tänkte på detta, och bestämde mig för just detta ämnet. Hade först tänkt på något som "min son är skitful" eller  något annat intresseväckande!

Kul att det fungerade! Så nej, ni behöver inte vara oroliga för att min son (som jag inte ens har) behöver gå i bajsblöjor! Däremot var det förvånansvärt många ändå som tyckte att det var okej i vissa fall... skrämmande!
    haha, det var ÄCKLIGT! Att ens tänka på att återvända blöjor är ÄCKLIGT! USCH! Vart småaningen irriterad när jag såg det här!!!  
  • likeabaws

Min son är skitful hade varit roligare!

Då hade mammorna gått igång ordentligt! ;)

• sirisdotter

Skrev inget i tråden för jag tyckte den var konstig;    blöjbarn gör inte korvar vad jag minns,  det blir mer en enda gegga,  som knappast kan plockas bort. 

Fast barn som har blöjor upp i femårsåldern kan väl göra korvar.

Och ersättningsbarn?

• likeabaws

Siris:

Blöjbarn gör inga korvar?
    Slutade dina barn med blöjor när dom var sex månader? :)

• sirisdotter
    bästamamman skrev 2011-10-21 16:08:36 följande:
    Siris:

Blöjbarn gör inga korvar?
    Slutade dina barn med blöjor när dom var sex månader? :)
    Nej,  19  månader  (och jag ammade till 2,5   år,   det kan väl ha spelat in.   Eller också  är det bara kletet jag minns.
  • The Doctor
    Vissla skrev 2011-10-21 09:05:29 följande:
    Du kan få en tvättmaskin eller två av mig bara du lovar att sluta använda gamla blöjor
Svar på tråden jag återanvänder bajsblöjor