• Svar på tråden Pippis pappa ÄR negerkung tack Mc Donalds :))
  • Gurkan
    ssk skrev 2011-12-18 17:47:42 följande:
    Kanske för att det heter neger...
    Vad är det som heter neger?

• puss

@gurkan:

puss skrev 2011-12-18 14:55:39 följande:

WWWWOOOOHIIIIIII vilken ENORM seger!!! gratulerar så ända in i baljan!! FANTASTISKT!!!

NU är livet vackert igen, så OERHÖRT STORT att detta har skett!! tusen tummar (jävligt långt) upp!!!

ni som vill fira detta, ös på bara.

puss skrev 2011-12-18 14:57:09 följande:
    jag blir RÖRD TILL TÅRAR av detta, att det faktisk på riktigt står "negerkung" i en bok, jag är sååååå lycklig.

detta är en dag som går till historien i sanning. denna oerhörda, oerhörda lycka berör mig in i hjärteroten.
    Ät min sidfot
  • ssk
    puss skrev 2011-12-18 17:47:45 följande:
    men sötnos, hon tror väl inte att det är mcd som skrivit boken för det?

Det har jag inte sagt. Men börja med att läsa trådstarten sedan kan du får prata...
  • puss
    Gurkan skrev 2011-12-18 17:48:48 följande:

du ska mota bort från dig vad ont är.
    mata inte idiotin.
    Ät min sidfot
  • Gurkan
    puss skrev 2011-12-18 17:49:07 följande:

@gurkan:

puss skrev 2011-12-18 14:57:09 följande:
    jag blir RÖRD TILL TÅRAR av detta, att det faktisk på riktigt står "negerkung" i en bok, jag är sååååå lycklig.

detta är en dag som går till historien i sanning. denna oerhörda, oerhörda lycka berör mig in i hjärteroten.
    Det måste ju vara helt fantastiskt att våga stå för att använda ett ord som kränker många människor men skit i det! Det är vår rättighet att få använda ett förlegat ord så vi kan visa omvärlden hur förstockade vi är! 
    Låt oss alla stämma upp i ett lyckligt neger tillsammans! 
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    ssk skrev 2011-12-18 17:46:57 följande:
    Genom att läsa ts tråd...

Du menar alltså att TS menar att det är McDonalds fel att Pippis pappa är negerkung?
    Jag tillhör spritens hejdukar och i egenskap av sådan dricker jag (kanske) alkohol på julen.
  • puss
    ssk skrev 2011-12-18 17:49:53 följande:
    Det har jag inte sagt. Men börja med att läsa trådstarten sedan kan du får prata...
    men, du förstår inte..... du tror att ts tror att det är mcd som skrivit boken. det tror ingen. du kommenterar saker som inte finns.
    Ät min sidfot
  • ssk
    Gurkan skrev 2011-12-18 17:48:48 följande:

Neger är en betäckning för personer från vissa svarta folkgrupper från ffa Afrika.
  • Gurkan
    puss skrev 2011-12-18 17:50:15 följande:
    du ska mota bort från dig vad ont är.
    mata inte idiotin.
    Kan inte stoppa mig själv. Det är så roligt när de drar åt snaran hårdare och hårdare utan att själva märka det
  • puss
    Gurkan skrev 2011-12-18 17:50:22 följande:
    Det måste ju vara helt fantastiskt att våga stå för att använda ett ord som kränker många människor men skit i det! Det är vår rättighet att få använda ett förlegat ord så vi kan visa omvärlden hur förstockade vi är! 
    Låt oss alla stämma upp i ett lyckligt neger tillsammans! 
    ja, man blir ju så lycklig att man bara döööööör. det står negerkung i en bok, nu är mitt liv komplett.
    Ät min sidfot
Svar på tråden Pippis pappa ÄR negerkung tack Mc Donalds :))