Inlägg från: MiniMillan2011 |Visa alla inlägg
  • MiniMillan2011

Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)

Elewen jag har 11,5 månad mellan mina tjejer å det kommer skilja ett år å nio månader mellan tvåan å trean om den håller tiden då...
    Å vi får ju ofta höra att vi inte har nått annat för oss än att göra barn...men vi vill ha dem tätt å änsålänge har de nästan bara kul ihop!
    Har mina hemma, den stors är bars 2,5 tycker det känns tidigt å börja dagis iaf för henne för hon är väldigt försiktig av sej... Å när vi är på öfsk så hänger systrarna med varandra ändå :)

• MiniMillan2011

Haft regelbundna sammandragningar halva natten iaf....sen somnade jag ;) så inget på g men man blir ju lite uppspelt ändå å kan inte låta bli å hoppas liite...fast vore nog bra om bäbis stannade iaf en vecka till :)
    Men det börjar bli spännande tycker jag!

• MiniMillan2011

36+0 idag så det börjar närma sej :)

Låter super mysigt å kul med gårdsbutik!
    Vi hade ett gammalt hus här på gården innan som hade varit perfekt till lite butik å café typ men vi bor allt för off för att det skulle funka. Å alldeles för dyrt för oss å renovera. Så nu står det i Sthlm skärgård :) va inte färdigt när vi va där å tittade med det var redan mycket fint!

• MiniMillan2011

Tilj: ja, jag tycker jag va jätte rolig î?
    Hade nog inte heller fixat å ha ihjäl djur man pysslar med...
    Kan känna lite dubbelt om det dock då msn då vet att djuret haft det bra under sitt liv...
    Väldigt otp men ändå...
    Jag hoppas på å få skaffa några höns till våren/sommaren men det måste ju byggas å fixas så mannen måste ju gå med på det också :)

Jag har ju "bara" två än så har nog inte så mycket tvätt som du men kör med tygblöjor så det blir ju lite extra av det...
    Vet inte hur jag hade klarat mej utan torktumlaren!!

När har ni vänt på era barn i bilarna?
    Har lite besluts ångest om det ska införskaffas en till bakåtvänd stol eller om man ska gå på en framåtvänd till stora tjejen när bäbis inte får plats i babyskyddet längre...
    Hon bör ju hinna bli ca 3,5 år då...
    Å givetvis förutsatt att hon kommit upp till 15kg då...
    Såg idag att det fans bakåtvända upp till 6 år...men de flesta va typ till 4 år...

• MiniMillan2011

Nu har tjejerna somnat så nu ska här ätas lite å sen sovas framför tvn innan det förhoppningsvis blir till å sova inatt :)
    Trevlig kväll tjejer!!

Svar på tråden Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)