Inlägg från: MiniMillan2011 |Visa alla inlägg
  • MiniMillan2011

Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)

Såg precis det med...så väntar nog ett tag till jag med :)

• MiniMillan2011

En fråga...ni som har fler än två... Blir förvärkarna värre för varje barn? Som med eftervärkarna? Haft mycket sammandragningar å så inatt...nojjar nog lite för att bäbis fixerat sej å sjunkit långt ner redan...

• MiniMillan2011

Då behöver jag kanske inte nojja för att bäbis tänker ploppa ut för tidigt då ;)

Jobbigt med maken! Hoppas de kommer på vad det är å att han får komma hem fort!!

• MiniMillan2011

5v kvar till bf, minsta fick sin 1,5 års vacc för en dryg vecka sen å har inte gjort annat än gnällt sen i lördags em å äter gör hon inte mycket heller så klart hon blir grinig...
    Å stora har börjat slå å nypa på henne...inte så jätte mycket men ändå...tålamodet är inte på topp...skulle vilja dra täcket över huvet å lipa resten av dagen tror jag...

• MiniMillan2011

En fryspåse tålamod hade varit toppen!!! Nu sover den lilla iaf å stora leker som ett ljus så nu vill jag lipa för det istället...får såå dåligt samvete när det kännts som att låsa dörren å gå hade varit det bästa...

• MiniMillan2011

Härligt att slippa både napp å blöjor :)
    Stora har blivit blöjfri i sommar så det är skönt att det bara blir två med blöja! Hade lite räknat med tre st.

Svar på tråden Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)