Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)
Asså...min mellan tös 2 i jan onanerar i tid och otid känns det som... Vad gör man? Hur mycket "får" hon hålla på utan att man behöver oroa sej?
Asså...min mellan tös 2 i jan onanerar i tid och otid känns det som... Vad gör man? Hur mycket "får" hon hålla på utan att man behöver oroa sej?
Hon får hålla på bäst hon vill men jag säjer till henne å gå till sängen...eller där hon är ifred...de e ju just det...det är inte fem minuter å sen färdig... har hört att det kan bero på att de mår dåligt å så...så funderade lite på hur mycket de får hålla på?? Läste nån stans att det kunde beropå att de behövde närhet...men vi kramas mycket i vår familj...
Blir ledsen å orolig att hon mår dåligt...
Annars får hon gärna hålla på...hoppas ju hon ska bli bekväm å trygg i sin sexualitet ;)
Eq: jobbig natt! Skönt att du har lite hjälp, då hinner du kanske vila lite...
Tack hörni! Skönt att det inte bara är min unge som håller på... :)
Zargenta:
Åååhhh jag blir sååå förbannad på sånt!
Här är iaf rutiner tok viktigt för att det ska flyta på!
Vad gör man med en unge som vatt torr i alla fall 5 månader som från ingenstans pinkar ner sej...asså visst hon blir två om en dryg månad så hon är ju fortfarande ett blöjbarn enligt många...å vi har lixom inte 'ställt några krav' på henne...
Men det är sååå frustrerande...hon KAN ju...
Å lillebror är ju två månader så tycker inte det borde vara en reaktion på honom...
Idé nån?
Hur länge höll han på då?
Tilj:skönt att han vaknar å känner det själv då...hade blitt jobbigt annars ;)
Föresten... Hur länge har ni haft blöja på era på natten när de vatt torra?
Fattar ni frågan?
Alltså efter hur många torra nätter har ni slopat blöjan?
Eq: ok. Fy vad frustrerande med ett flin!! Tror inte min tjej gör det medvetet...inte på det viset iaf hon är ju så liten så tror inte hon tänker på det viset än...jaja...det ger sej nog snart hoppas jag :)