Inlägg från: MiniMillan2011 |Visa alla inlägg
  • MiniMillan2011

Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)

Om du har bäbisen i sjal eller sele så får du mycket plats i vagnen :)

• MiniMillan2011

Ronja: en heeelt annan fråga... Du som kan Danmark ;)
    Funderade på å köpa biljetter till bon jovi spelningen i Köpenhamn...har du nått bra tips om en sida man kan köpa biljetter på?
    Lyckas inte googla fram nått bra...

• MiniMillan2011

Ronja: tack!

Madde: ja det ska bli jätte kul...om man får tag på biljetter! Jobbigt med magen! Hoppas det blir bättre igen!

• MiniMillan2011

Jag fick biljetter :D det var precis...
    Å stå biljetter blev det så jag får väl öva på å stå tätt med okända innan jag åker dit...har lite svårt för det å speciellt när det är trångt så långt bak blir det till å stå!

Nu till det jag egentligen skulle skriva...
    Mina tjejer går väldigt hårt åt varandra just nu...bara slåss å bråkar...vad gör ni då? Tycker inte jag gör annat än gapar på dem...
    Blir så tråkig stämning...

• MiniMillan2011

Entill:
    Jag har en 10 en 11 och en 12 har fått lite problem med ryggen...men det kunde ju kommit ändå. Sen va eftervärkarna över jävliga denna gången men annars har det gått bra :)

• MiniMillan2011

Hej tjejer!...för de e inga killar här å skriver eller? Har missat det isf...jaja
    Hur länge har ni haft/har era barn hemma? Lurar lite på om vår stora skulle 'behöva' börja på dagis framåt våren... Vi har inte så många kompisar som har barn å de som har har sina på dagis å det finns bara öpfsk

• MiniMillan2011

Tilj: tänker lite så med att det kunde vara bra...
    Å då blir ju nästa...ska bara stora tjejen börja eller ska de få börja bägge två för att det kan va skönt för dem å ha varandra eller ska lilla tjejen va hemma med mej å lillebror så hon får vara 'störst' nån gång å få lite mer tid med mamma...
    De skulle komma med manual ;) där det stod va som va bäst för just dem...

Svar på tråden Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)