72Lisa skrev 2012-04-07 08:17:35 följande:
Heelt OT men såååå göad jag blir över att höra sen sån kärleksfull beskivning av bonusbarn! Här på FL blir man mörkrädd ibland och undrar hur det ska går för barnen om vi skiljer oss eller jag dör och maken träffar en ny. Då hoppas jag det blir en kvinna som du:)
Tack, den kommentaren gjorde mig väldigt glad.
Påsktuppen har varit här. Barnen hittade påskägg i trädgården och är nu tysta, smaskandes framför en film. Och kladdiga. Tim och Kevin tuggar på varje godis för att kolla om den är god och skickar den sen vidare... Men de är glada =)
Ikväll kommer grannen på besök med sin dotter, det vankas "pulled pork" och potatisgratäng och kladdkaka med vispgrädde. Köket ser ut som ett bombnedslag, var tvungen att koka saft i morse (eller slänga massor med bär, men det är jag för snål för) för frysen var full och det skulle ned mer. Har kokat 10 liter saft, bakat kakan och fixat köttet. Ska börja med potatisen snart så fort diskmaskinen är klar så jag kan röja bänken.
Ronjas mamma: Klart ni ska ha en liten pojke!!!! Man får ju inte ge upp liksom
Jag kör övertalning med maken om att vi ska tillverka en flicka =) Men skulle vilja att han blev frisk först så jag slipper dra hela lasset själv, skulle vara trevligt med lite hjälp nån gång ibland.
Nä, nu tar jag ett ryck, glad påsk igen allihopa =)