Välkommen Boulder =)
Jag har oxå tvillingar, fast mina är två år. Och så två pojkar till på tre och fyra.
Kaos känner jag igen. Mitt liv är ett kaos =)
Jag väljer att inte göra för stora saker. Att försöka vara nöjd med saker som barnen klarar av i sin nuvarande ålder. Att acceptera att man inte måste hitta på massor av saker hela tiden utan att väldigt små saker kan göra barnen glada och livet lite enklare. En picnic i trädgården istället för vanlig lunch. Melliskorg i skogen tvärs över vägen. En promenad till lekparken.
Sen ruckar vi inte på rutiner i första taget. Maten intas på bestämda tider för att hålla humöret uppe. Läggdags är läggdags, vare sig det är helg eller vardag.
Ibland tycker jag att vi har det väldigt bra och ibland håller jag på att bli galen av allt som jag inte hinner med. Städning, tvätt, inredning, mig själv! Prioriteringar. Väljer jag att sitta vid datorn istället för att vika berget av tvätt, ja, tvätten går ju ingenstans =)
Hade bara önskat att det var lite mindre slagsmål här hemma, det ska bråkas om allt just nu. Själv är jag trött på att vara arg.