Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MissMollis skrev 2012-01-03 07:56:44 följande:
    Mikaela80 Stort grattis!!!! Ger hopp att se att det kan ge sig till slut, nu har vi precis försökt i ett år men inget vill fastna så då blir man lite modfälld ibland... Men som sagt jättegrattis hoppas allt går toppen nu!

N1987 stort grattis till dig med!!!

Slemtorsk ser ju ett streck på din första bild :o Vad är det för test?
    Det är tester jag har köpt från E-bay, av samma typ som testlagrets men i annan förpackning bara, lite smalare stickor. Det står bara "one-step pregnancytest" på förpackningen men ägglossningstesterna som jag köpte av samma säljare (paketpris) är samma som de jag tidigare köpt från Babytime så det kanske är samma tillverkare.
  • slemtorsk i din bralla
    Squeezy skrev 2012-01-03 08:19:11 följande:
    Jag har använt de testerna. Jag tyckte alltid att man kunde skymta något på dom efter någon minut.
    det håller jag inte med om.. har tagit flera senaste månaden och har inte sett något....*S*
  • slemtorsk i din bralla
    Squeezy skrev 2012-01-03 08:27:16 följande:
    Va bra. Jag fick alltid svaaaagt på de, dock mer åt det gråa hållet. Även under mens. Kanske har högre hormon halt eller något? Kan ibland se svaga streck på testlagrets under äl... Det är nästan ännu värre.
    testlagrets  får jag bara spök på..mest efter tiden gått ut men det har även hänt inom tidsramen... jätteunderligt, det har varit mest åt det grå hållet men några gånger mer rosa men smalare streck då...

Dessa var så billiga (150 ÄL tester och 50 grav för 367 kr inkl frakt från storbritanien) så man undrar nästan om de verkligen funkar... men det återstår väl att se. Tror inte vi lyckas denna månaden iaf eftersom vi inte fixade att få till det de mest viktiga dagarna
  • slemtorsk i din bralla
    Choccolat skrev 2012-01-03 08:57:11 följande:
    Slemmis: På första bilden syns ju något.. ingen som kan trixa? Ser du något irl?
    nja.. i vissa vinklar tycker jag att jag ser något.. en skugga typ, men jag är ju lite skadad efter allt testande hahaha...

jag har mixtrat lite med bilderna själv men kan inte få något tydligare faktiskt men om någon kan o vill får ni gärna trixa med dem
  • slemtorsk i din bralla
    Gummsan skrev 2012-01-03 14:29:53 följande:
    Vilken dag i cykeln brukar era Ältest visa pos?
    för mig visar det positivt  dag 10-12, ägglossar ju dag 12-13...utom just denna månaden då det var...hmm 18 eller 20 eller nåt sånt..-(
  • slemtorsk i din bralla
    Gummsan skrev 2012-01-03 15:58:53 följande:
    Ingen som är sugen på en bim lista? Lite skoj då rätt många är återkommande:-P
    jo men det tycker jag vi snickrar i hop en... jag har ju inte en jävla aning om när min bim är denna månaden men jag kanske kan gissa.....

{#emotions_dlg.flower}BIM- Lista{#emotions_dlg.flower}

Slemtorsk ca 10/1-2012
  • slemtorsk i din bralla
    Soffiie skrev 2012-01-03 16:51:42 följande:
    en fråga till experterna..

om jag hade starkt utslag på ägglossningstesten igår och idag svagare men ändå starkt har ägget släppt nu då redan?
    Det släpper nog typ i dag..
    JD79 skrev 2012-01-03 16:44:30 följande:
    så här starkt ägglossningstest (starkare än kontrollstrecket) fick jag inte förra månaden! betyder det starkare ägglossning? eller varför får man starkare utslag bara vissa cykler??

jag tror det handlar mest om tajming... alltså när hormontoppen är, den kan ju vara vid olika tider på dygnet och om det är så extremt starkt har du nog lyckats kissa precis när den varit som högst
  • slemtorsk i din bralla
    Soffiie skrev 2012-01-03 16:58:07 följande:

åh då vet ni vad jag gör ikväll =)

då ska väl jag ha bmi om ca 14 dagar 

ja det borde stämma... nuppa på

Ta en snabbis i morgon också ha ha
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester