Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Niicesara skrev 2012-01-01 18:05:32 följande:
    Plus eller spökstreck? Tagit med kvällsurin. Kollade inom 30 minuter.

ser väl positivt ut tycker jag....
  • slemtorsk i din bralla

Dagens test i tre versioner..samma test olika bilder med lite mixat ...

BIM ???? borde varit  bim i dag.. men det är det ju inte eftersom ägglossningen flippade ... så jag kan vara allt från bim-5-8.

Jag ser inget men det kanske någon annan gör *S*

• slemtorsk i din bralla
    Choccolat skrev 2012-01-02 14:24:15 följande:
    Jag ser tyvärr inget... än...

Stort grattis till bröllopet!!!! (Lite i efterskott!) 

Och vet du, jag firade jul i Göteborg (är stockholmare) och när jag gick förbi Femman"huset" eller vad det heter så tänkte jag på dig, dina test, och skrattade lite.. (På ett SNÄLLT sätt men det hoppas jag du förstår!) =)   
    heeelt okej att garva åt mig... jag bjuder på sånt
  • slemtorsk i din bralla
    sassa87 skrev 2012-01-02 14:24:24 följande:
    svårt att se. lite suddiga bilder. kan du få en bättre bild?
    inte ny bild.. testet har legat sen 9 i morse och då gills det ju ändå inte om något streck skulle komma upp... men det är lite tidigt för att något ska synas iaf
  • slemtorsk i din bralla
    popcornplaya skrev 2012-01-02 14:29:33 följande:
    Ser kanske något på nedersta bilden.
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-01-02 14:12:39 följande:
    Dagens test i tre versioner..samma test olika bilder med lite mixat ...

BIM ???? borde varit  bim i dag.. men det är det ju inte eftersom ägglossningen flippade ... så jag kan vara allt från bim-5-8.

Jag ser inget men det kanske någon annan gör *S*

Ser tyvärr inget. Hur många dagar sen ÄL?
    en vecka sedan ungefär +/- någon dag...
  • slemtorsk i din bralla
    Helenmedh skrev 2012-01-03 06:01:24 följande:
    Tack! Jo, det känns som så när pojken blev till med piller.. Men nu när man vill så går det inte..

Jag har ett "blodfel" som utvecklades i förra graviditeten som gör att om jag blir gravid kommer kroppen till 50% stöta bort fostret alternativt göra fostret/barnet  så sjukt att vi får byta blod på det i magen och/eller efter födseln..

Därför har vi oddsen emot oss att kunna bli gravida och få ett friskt barn igen..  
    usch det låter ju fruktansvärt, det är underligt hur kroppen beter sig i bland. Hoppas det lyckas iaf, att byta blod i magen på bebisarna gör man ju då och då nu för tiden och det är visserligen ett knepigt ingrepp men de läkare som gör det är skickliga så kommer ni så långt så är det nog ingen fara även om det såååå klart är jobbigt att gå igenom.
    Håller tummarna för dig.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester