• LittleFlora

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jaha... Trodde mensen kom på fm, men icke! Fick brunröd tjockare flytning då. Satte i en tampong som efter cirka 5 timmar bara hade lite ljusrosa flytning på toppen. Använt binda sedan dess och ingenting har kommit där. Kollade flytning när jag var på toa nyss och där fanns inget rosa alls. ???

Mensen verkar trögstartad!

• LittleFlora

BIM +4 idag och fortfarande inte någon riktitg mens. Hade fått en liten blödning under natten, men inget mer.

Torkat test sedan igår. Min sambo såg också ett streck.

Lite trixat

Ser ni nåt?

• LittleFlora
    anaconda skrev 2013-08-06 09:43:54 följande:
    Ser bara ett skugg sträck tyvärr

Tur att NÅN ser ett streck i alla fall (även om det bara är spökstreck). Jag började tro att jag blivit galen! ;)
  • LittleFlora
    Mysmia79 skrev 2013-08-06 09:59:45 följande:

Sånna har jag med fått två dagar i rad nu och innan dess kritvita. Ja du hur ska man tolka den. Jag har ingen aning faktiskt. Men jag ser på ditt :)

Ja, svårt att veta! Strecket syns ju bättre i verkligheten än på bild, svårt att få med. Men min sambo såg ett streck. BIM +4 och mensen har inte startat ordentligt. Har fått någon liten blödning (spotting) och bruna/rosa flytningar. Jag har ALDRIG så här innan mens. Jag brukar få en liten brun flytning och sedan startar mensen. Man blir så irriterad! Nu ömmar inte brösten särskilt mycket och det brukar dessvärre vara tecken på att mensen är på väg. :( Men allt har betett sig så konstigt denna gång!
  • LittleFlora
    Tessan1980 skrev 2013-08-06 10:08:43 följande:
    Början till något bra eller endast färgrester?
    Jag ser något jättesvagt på översta men på det andra ser jag ingenting.
  • LittleFlora
    EQ85 skrev 2013-08-06 20:30:35 följande:
    jag fick 4-5 såna o va inte gravid just då. tyvärr har tls nya tester lättare att få rosa linjer när de torkat. 

om du inte ser ett rosa streck inom tiden, så se d som neg. inte det roligaste att höra. sorry smile4.gif

Jag såg ju streck inom tiden också förstås, men lättare att fota när det torkat och inte är blött och "blankt".

Ska ta ett CB imorgon bitti. Är det neg får jag väl se mina brunröda flytningar som mens.
  • LittleFlora
    EQ85 skrev 2013-08-06 20:59:31 följande:
    ja man ska ju aldrig säga aldrig.

hoppas verkligen du får ett plus imorgon på cb.

jag kommer inte köpa mer från TL. jag köper från bästpåtest istället. deras stickor visade riktigt tydligt smile1.gif  
    Hoppas kan man ju alltid. :) men chansen är väl inte så stor att det blir ett plus.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester