Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Som jag förstått (kan ha fel) så bryts immunförsvaret ner när du är gravid, så din förkylning kanske är ett symtom ;)
Jag har BIM idag! :)
Åååh, jag skulle ta det testet jag tog med mig i väskan. Tyvärr har jag lyckats slarva bort det på vägen till jobbet. Snopet!
Äsch, det blir inget här. Färgade flytningar ni. :(
Jävla mens! Men men på't igen bara.
Så där, mensen är över för denna gång. Nu har jag lovat mig själv att tidigast testa på BIM +1 i fortsättningen. (Får se om jag kan hålla mig....) ;)
Snacka om att vara punktlig i sin menscykel! Min cykel är 30 dagar. Efter att jag slutade med ppiller för några månader så har jag haft en kraftig "mensvärksattack" på dag 23, vaaarje månad! Ena gången gick det över efter en kvart och dom andra gångerna har det hållit i någon minut. Nån som vet vad det kan vara? Jag har alltid molvärk mellan ÄL och mens, men just dag 23 kommer det kraftigt.
BIM -7 idag. Jag vet, jag är jävligt tidigt ute. Men stickorna låg ju bara där. ;)
Tokfrans!! Vill du trixa? Jag tyckte nämligen att jag såg något på stickan. :)
*muttrar*
BIM-4 idag. Inte ett liv! Som vanligt såg jag en skugga men det gör man ju alltid. Trixade lite och kunde se bättre, men men, bättre lycka nästa gång! Har inga symtom heller förutom som vanligt ömma bröstvårtor och gråtmild (pms).
Trixat
Så brudar, vad tror ni? BIM-3.