• LittleFlora

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Kunde inte hålla mig, men blev bara besviken. Visserligen bara hålögt det i blåsan i två timmar och druckit två glas vatten, men borde det inte synts ett klart streck om det varit nåt ändå? Syns typ ingenting!

• LittleFlora
    Victoria1985 skrev 2013-08-04 08:40:07 följande:
    Ser inget :/ 
    Inte jag heller! Men var är mensen och varför ömma bröst fortfarande? Ghaaa!!
  • LittleFlora
    Victoria1985 skrev 2013-08-04 08:40:07 följande:
    Ser inget :/ 
    Inte jag heller! Men var är mensen och varför ömma bröst fortfarande? Ghaaa!!
  • LittleFlora
    VHF2014 skrev 2013-08-04 09:11:58 följande:
    Ser inget smile4.gif

Prova med morgonurin och försök hålla dig hela natten eller åtm 4 timmar.

Jag får starkare test på em, om du kan hålla dig 4 timmar kanske du kan prova då?
    Jag väntar några dagar innan jag testar igen. Har molvärk precis som innan mens, så den kommer säkert... :(
  • LittleFlora
    Vix86 skrev 2013-08-04 22:52:37 följande:

Så, nu har jag fått tag i en dator och lyckats ladda upp bilden.. Lite suddig pga nerver och dålig mobilkamera och strecket var ngt tydligare i verkligheten.. Inbillar jag mig?

Det där ser ut som ett pluss! :) grattis!
  • LittleFlora

BIM +3 idag. Fortfarande ömma bröstvårtor och ingen mens. Fick en liten, liten brunrosa flytning igår em och trodde att det var kört, men än har ingen mens dykt upp. Tog ett test imorse och fick detta. Ser ni nåt?

• LittleFlora

Så där ja. Bara spök/inbillningstreck jag haft. Nu kom mensen (röd, tjock flytning), tre dagar försenad. Om den nu ska komma så tycker jag att den kan komma när den ska och inte dumma sig!

• LittleFlora
    MissM skrev 2013-08-05 11:20:36 följande:
    Den har förmodligen skjutits upp pågrund av att du trott du varit gravid :) Varit med om samma, man inbillar sig för mycket att det rubbar mensen..

Ja, det är väl så! :) Nåväl, bra att den kommer igång i alla fall.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester