Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Som sagt, inte ett liv! Ingen riktig mens ännu. Är på BIM +5. Bröstvårtorna och gårdarna ömmar fortfarande. Har molvärk.
Som sagt, inte ett liv! Ingen riktig mens ännu. Är på BIM +5. Bröstvårtorna och gårdarna ömmar fortfarande. Har molvärk.
Mizzi
Jag ser något yttepytte svagt på några av dom.
Eftersom jag håller på att bli tokig av detta så antecknar jag första dagen jag fick en pytterosa flytning som första mensdagen, för fyra dagar sedan. Jag är ICKE gravid. Så får vi se vad som händer. Småblödningarna stannar väl av nån gång och om brösten fortfarande ömmar efter det så får jag väl ta ett nytt test då. Nu struntar jag i testerna för ett tag!
EQ Förlåt men alltså jag kan inte se att dina är positiva, de ser precis som mina gör, jag ser alltid ett test streck på stickor och plus på CB och det är alltid negativt om det inte syns tydligt rött/rosa/blått, såna där svaga streck/plus är negativt så jag har svårt att tro att du är gravid och blödningar är mens. Är ledsen, men är du gravid med så svaga plus så är mina tester också plus.
Nån som ser nåt på mitt test jag lade upp för en stund sedan?
Nån som ser något?
TOKFRANS!!
Vill du trixa mitt också!? :D
Tack Tokfrans!!! Ja, nåt är det ju där! :)