• LittleFlora

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Som sagt, inte ett liv! Ingen riktig mens ännu. Är på BIM +5. Bröstvårtorna och gårdarna ömmar fortfarande. Har molvärk.

• LittleFlora
    Hyppe skrev 2013-08-07 09:36:14 följande:
    Vad tror ni? Är det ett positivt test?
    Såg likadant ut igår

Väldigt positivt! Grattis! :D
  • LittleFlora

Eftersom jag håller på att bli tokig av detta så antecknar jag första dagen jag fick en pytterosa flytning som första mensdagen, för fyra dagar sedan. Jag är ICKE gravid. Så får vi se vad som händer. Småblödningarna stannar väl av nån gång och om brösten fortfarande ömmar efter det så får jag väl ta ett nytt test då. Nu struntar jag i testerna för ett tag!

• LittleFlora
    telgebo skrev 2013-08-08 05:11:26 följande:

EQ Förlåt men alltså jag kan inte se att dina är positiva, de ser precis som mina gör, jag ser alltid ett test streck på stickor och plus på CB och det är alltid negativt om det inte syns tydligt rött/rosa/blått, såna där svaga streck/plus är negativt så jag har svårt att tro att du är gravid och blödningar är mens. Är ledsen, men är du gravid med så svaga plus så är mina tester också plus.

Behandla andra som du själv vill bli behandlad
    Men då är du väl gravid då?!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester