• Nykär15

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tildasafira skrev 2020-05-13 07:21:14 följande:
    Det stegrar ju åt rätt håll :D Grattis!!
    Åhh ja jag vågar nog hoppas lite på det, men är skitpirrigt innan BIM ju som borde vara i morgon eller på fredag...tycker alltid den dagen är läskig då jag en gång hade fina tydliga test innan och sen började det minska på BIM och en vecka senare kom blödningen Gråter men får försöka njuta av att vi hamnat på första steget än så länge, ett positivt test!
  • Nykär15
    Nykär15 skrev 2020-05-13 07:24:02 följande:
    Åhh ja jag vågar nog hoppas lite på det, men är skitpirrigt innan BIM ju som borde vara i morgon eller på fredag...tycker alltid den dagen är läskig då jag en gång hade fina tydliga test innan och sen började det minska på BIM och en vecka senare kom blödningen Gråter men får försöka njuta av att vi hamnat på första steget än så länge, ett positivt test!
    BIM är fredag eller lördag skulle det stå!
  • Nykär15
    Tildasafira skrev 2020-05-13 07:41:22 följande:
    Förstår det, man oroar sig egentligen från första stund man börjar bebisverkstad <3 men njuuuut, skulle det vara så finns det inget du kunde göra annorlunda iallafall, så försöker jag tänka! Jag håller alla tummar och tår för dig, det ser ju väldigt bra ut att de stegrar :d är färgen bra i strecket?
    tack för pepp! Ja man får tänka så, det ligger ju utanför ens möjlighet att påverka utvecklingen därinne Hjärta
    Ja strecket syntes att det var rosa idag, igår var det svårt att se tyckte jag, då var det så himla svagt. Men nu var det rosa och sen är det kvar synligt på testet när det torkat, igår var jag tvungen hålla det mot en lampa för att se skuggan. Hoppas på tydligare i morgon med så jag kanske vågar mig på ett digitalt...
  • Nykär15
    Mikkans skrev 2020-05-13 07:59:27 följande:
    Ja!!????
    Weiii ofattbart! Sån lycka Hjärta trott att vi kanske inte skulle kunna bli gravida en gång till...kände jag hade ÄL från rätt sida, där jag har kvar äggledaren...hoppas nu kotten får stanna.
  • Nykär15

Detta svaga från Testlagret gav Gravid 1-2 på digitalt!! Så sjukt lycklig just nu och tacksam så in i bänken! <3

• Nykär15
    GlitterLina skrev 2020-05-13 13:33:23 följande:
    Jaa wow va underbart

Har följt dig innan ang en äggledare

Grattis :)
    Tusen tack snälla! Ja oddsen för oss är sjukt låga ju...runt 3% har de sagt. Så tacksamheten är enorm här Hjärta må lilla kotten utvecklas väl och klara sig hela vägen!
  • Nykär15
    Mikkans skrev 2020-05-13 13:42:23 följande:

Hur länge höll du dig? Jag ska testa snarta

2,5 timme :)
  • Nykär15
    Mikkans skrev 2020-05-13 13:53:31 följande:

Spännande! Så kort tid, hoppas de är plus för mig också!

Jag har svårt hålla mig längre hahaha

Ja, klart du med ska få plus nu!! Så spännande! Hur länge har du hållt dig nu?
  • Nykär15
    Sommar93 skrev 2020-05-13 14:45:59 följande:

Är detta en inbillning..? Tycker verkligen att det syns i verkligheten samt på bilden i telefonen men verkar som att det inte syns lika tydligt när det laddas upp här.. Sambon tycker det är tvär blankt också. Jag vet ju att det bara är att vänta ett par dagar och sedan ta ett nytt test, men det alltid kul att höra andras åsikter också :)

Jag tycker mig se nåt!
    Sommar93 skrev 2020-05-13 14:52:18 följande:

Grattis! Så skönt att få bekräftat med digitalt.

Ja det blir inte mycket över att tolka när det står så, väldigt skönt!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester