Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Varför glömmer jag bort att jag inte tycker om apotekets tester? Så svårt att se
Varför glömmer jag bort att jag inte tycker om apotekets tester? Så svårt att se
Tack för svaret på senaste bilden!
Testade igen på lite mer koncentrerad urin och det blir ett lite tydligare streck men fortfarande svagt. Men jag ska testa i morgon bitti på första morgonkisset (har massa billiga rfsu-test hemma), då borde det bli ett ganska tydligt svar tror jag.
Fick antingen spökstreck på alla tre test eller så fick jag missfall idag för idag kom mensen som ett brev på posten två dagar tidigt
Ser jag fel eller kan det vara ett plus? Är 4 dagar till mens så
Förväntar mig inget speciellt starkt.
Hur det ser ut nu spelar ju ingen roll, har det inte blivit nått efter 5 min så är det ju inget. Tog bilden efter ca 1,5 minut kanske, det flammiga försvann.
Det översta är ifrån söndags den andra idag. Bim -1 idag. Borde inte strecket bli tydligare!
Vad tror ni om detta konstiga streck
Hon har gått över 6 dagar.
Tycker det borde vara starkare när jag hade äl för 18 dagar sen?
Är de ett svagt svagt streck eller är jag tappad i golvet?
Har alltid äl dag 18-19, är nu på dag 34 och inte en tillstymmelse till mens (4-5 dagar sen). inga positiva test osv..... Men detta är de "mer" synliga än de jag fått...
Har bim om 6 dagar. Vad tror ni? Ser ni något? Kanske för tidigt än?