• Nykär15

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

JamJam skrev 2020-05-04 11:13:13 följande:

Hej damer :) 

ser ni ngt plus? är på bim-5 eller bim-6 tror jag. 

Jag ser!!
  • Nykär15
    Emmaaa91 skrev 2020-05-04 13:14:07 följande:

Jag ser ett svagt sträck jag med På bilden.

Tog själv ett graviditetstest när jag var i bim - 3, tyckte mig se ett svagt sträck på min också. Men efter det har jag bara sett negativa resultat, eller om inte annat ingen förändring i styrkan på sträcket. Idag 4/5 är jag på bim + 2, ingen mens i sikte, dock molande värk i nedre delen. Möjligt att jag fick lite lite rosa på pappret vid toabesök nu nyligen.

Hatar att vara så osäker. Bara testat med stickor ännu. Väntar lite med clearblue några dagar till.

Bifogar min bild på stickan vid bim -3 nedan.

Lycka till allihopa! :)

Har du inte tagit nåt nytt test efter detta?
  • Nykär15
    Zamaso1 skrev 2020-05-05 06:15:41 följande:

Blivit lite tydligare redan tills idag <3

Grattis!!
  • Nykär15
    Intenuintesåhär skrev 2020-05-05 16:31:59 följande:

Det kan vara tidigt missfall. Eller bara en långsam hcg uppgång...

Hoppas på det bästa!

För långsam uppgång kan vara utomkvedshavandeskap med så gäller att fortsätta ha lite koll!
  • Nykär15
    HoppasPåEnTill skrev 2020-05-06 09:24:37 följande:

Hjälp. Vad tror ni?

Ser lovande ut! Känner inte igen testen o vet inte om de ger spök, men hoppas det är starkare i morgon!!
  • Nykär15
    HoppasPåEnTill skrev 2020-05-06 09:38:32 följande:

Det är vårdcentralens. :)

Då är det säkert riktigt! De är sjukt sega så syns det på deras är du gravid, grattis!!
  • Nykär15
    Maxmamma skrev 2020-05-06 12:14:12 följande:

Är det ett svagt plus? Eller är det spökstreck??

Gissar på plus!!
  • Nykär15
    JamJam skrev 2020-05-06 18:40:32 följande:

Idag tog jag ett test med cb testa tidigt och snabbt blev det tydligt. Så - jag litar nu på att jag faktiskt är gravid - trots att det är bim-3 och vad som helst kan hända. Av de tester jag har gjort så rekommenderar jag faktiskt cb (ej digital dock) samt rfsu vanliga teststickor. Alla andra var rena gissningsleken.

Tack för ert stöd och lycka till allihop :)

Grattis!!
  • Nykär15
    smulis85 skrev 2020-05-08 06:45:33 följande:

Blir ju tokig på detta måste ju vara fel på testen i förrgår såg jag ett streck, i går var de helt blankt och idag ser jag ett streck igen =/

Verkar som många får spök just på Babyplans, ta nåt annat test. Jag litar enbart på Testlagret, de har visat tidigt och aldrig spök, sist plussade jag synligt på äl+9. Först när jag fått starkt på dem och nått BIM så tar jag digitala. Man får hitta test man själv litar på och håller sig till för att kunna jämföra. Ser att många testar med alla möjliga samtidigt, totalt omöjligt att jämföra då.

Lycka till, hoppas du får positivt på annat test!
  • Nykär15
    luspudel skrev 2020-05-08 11:49:16 följande:

Jag chansade mest, gjorde testet snabbt och hade inget att samla upp i ... men nu har jag fått två positiva (kissat direkt på) och även ett negativt (doppat). Fattar noll...

Kanske var fel på det du doppade? Testa igen i morgon :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester