Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Åh jag hoppas innerligt <3
Så här svagt var mitt när jag fick positivt på digitala på BIM-2:
Åh jag hoppas innerligt <3
Åh va spännande! Hur många dagar efter ÄL är detta ? Idag är jag 11 eller 13 dagar efter ägglossning.. kände några dagar efter ett ?knäpp? i magen. En eller två dagar fick jag vad jag tror är en nidblödning, detta var 16 maj. Sedan vad jag tror svagt positivt i fredags 22/5.. men ett vad jag tror såg negativt ut i söndags 24/5.. vilket var frustrerande. Har ett digitalt graviditetstest hemma. Men har 4 eller 6 dagar kvar till BIM så vill inte ta det just nu. Väntar som sagt på clearbluetester som är påväg! :)
Ja, enligt min app är det så iallafall, men det behöver ju inte stämma.
Okej Spännande, då vet jag :) är fruktansvärt nervös över att ta det digitala. Vill vänta lite med det. Men och andra sidan vet jag inte vad det skulle kunna vara som gör att jag känner som jag gör om det vore så att jag inte är gravid. Som sagt väntas få clearbluetest nu i början av veckan :) Dessutom vad jag tror svagt pluss i fredags.. så jag är hoppfull, men vill inte vara det egentligen ..
Alltså sååå stoooort grattis! Jag fick mina tester idag, så ska testa i morgon med clearbluetest som visar + eller -. Sedan tar jag det digitala om ett par dagar efter det! :)
trodde inte man kunde ha stegring när man inte har ägglossning hehe
Ser ni något? Är ÄL +10/11
[quote=80428928][quote-nick]Evekar skrev 2020-05-27 08:24:06 följande:[/quote-nick][/quote]
Kan nog ana nåt på den i mitten, men undrar samma om du har nån ljusare bild, ta vid nåt fönster till ex :)
Någon som ser något? Så svårt att få på bild men tycker återigen jag skymtar något! Är clearblue early så ska vara ett streck :)
Är det här spök? Är på bim -2 idag. Med testlagrets.
Hoppas det. Ska testa med cb testa tidigt idag