• Nykär15

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Majja92 skrev 2020-05-25 11:09:28 följande:

Åh jag hoppas innerligt <3

Testa digitala, mer tydligt och verkligt!

Så här svagt var mitt när jag fick positivt på digitala på BIM-2:

• Nykär15
    Emmaaa91 skrev 2020-05-25 11:32:35 följande:

Åh va spännande! Hur många dagar efter ÄL är detta ? Idag är jag 11 eller 13 dagar efter ägglossning.. kände några dagar efter ett ?knäpp? i magen. En eller två dagar fick jag vad jag tror är en nidblödning, detta var 16 maj. Sedan vad jag tror svagt positivt i fredags 22/5.. men ett vad jag tror såg negativt ut i söndags 24/5.. vilket var frustrerande. Har ett digitalt graviditetstest hemma. Men har 4 eller 6 dagar kvar till BIM så vill inte ta det just nu. Väntar som sagt på clearbluetester som är påväg! :)

Det är äl+12 :)

Normal lutealfas är ju 14 dagar, är din BIM verkligen så långt bort tror du?

Spännande se utvecklingen!
  • Nykär15
    Emmaaa91 skrev 2020-05-25 12:32:24 följande:

Ja, enligt min app är det så iallafall, men det behöver ju inte stämma.

Okej Spännande, då vet jag :) är fruktansvärt nervös över att ta det digitala. Vill vänta lite med det. Men och andra sidan vet jag inte vad det skulle kunna vara som gör att jag känner som jag gör om det vore så att jag inte är gravid. Som sagt väntas få clearbluetest nu i början av veckan :) Dessutom vad jag tror svagt pluss i fredags.. så jag är hoppfull, men vill inte vara det egentligen ..

Kan säga att hela jag skakade när jag doppade det digitala, så himla säker på att det skulle stå ej gravid! Var lika skakig i ett par timmar efter när det visade som det gjorde! Trodde aldrig ett så svagt på sticka skulle visa positivt på digitalt :)
  • Nykär15
    Emmaaa91 skrev 2020-05-25 13:46:14 följande:

Alltså sååå stoooort grattis! Jag fick mina tester idag, så ska testa i morgon med clearbluetest som visar + eller -. Sedan tar jag det digitala om ett par dagar efter det! :)

Håller tummarna för dig!!
  • Nykär15
    emmapa22 skrev 2020-05-25 19:08:43 följande:

trodde inte man kunde ha stegring när man inte har ägglossning hehe

LH kan gå upp och ner under cykeln men toppar rejält vid äl, jag har ofta starkare vid mens. Så det går inte avgöra en graviditet enbart med äl-test tyvärr. Hoppas du får hem gravtest snart och får positivt iaf :)
  • Nykär15
    nypan78 skrev 2020-05-26 19:55:15 följande:

Ser ni något? Är ÄL +10/11

Jag ser nåt svagt! Spännande!
  • Nykär15

[quote=80428928][quote-nick]Evekar skrev 2020-05-27 08:24:06 följande:[/quote-nick][/quote]

Kan nog ana nåt på den i mitten, men undrar samma om du har nån ljusare bild, ta vid nåt fönster till ex :)

• Nykär15
    emmapa22 skrev 2020-05-27 11:15:34 följande:

Någon som ser något? Så svårt att få på bild men tycker återigen jag skymtar något! Är clearblue early så ska vara ett streck :)

Du kan inte köpa nån sticka istället? Är så himla svårt att se på cb tycker jag iaf.
  • Nykär15
    Evi82 skrev 2020-05-28 06:44:01 följande:

Är det här spök? Är på bim -2 idag. Med testlagrets.

Det lär vara positivt! Visar mitt från BIM-2 som även gav utslag på digitalt med samma urin :)

• Nykär15
    Evi82 skrev 2020-05-28 07:36:38 följande:

Hoppas det. Ska testa med cb testa tidigt idag

Ah litar mer på testlagret än cb...bara deras digitala jag använder, sett alldeles för mycket spök på de andra, helst i denna tråd. Känns som bortkastade pengar för mig. Men, hoppas ändå det visar nåt för dig!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester