Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Minus på digitalt idag. Ett sånt där plus eller minus. Konstigt när det var så starkt igår.. är det mycket okänsligare än early?
Minus på digitalt idag. Ett sånt där plus eller minus. Konstigt när det var så starkt igår.. är det mycket okänsligare än early?
Haft svaga stegringar tidigare och är orolig att det är samma. Detta är ÄL+13, är det för svagt? BIM imorgon.
Läste nu att tidiga visar från 10 i hcg och det andra 25.. kanske bara är det då?
Jo jag vet men är ju såååå svagt.. är på äl+11 eller 12
Kan man få så svaga streck på ett testa tidigt bim -2? Eller ska man ställa in sig på ett nytt mf?
Äl+7 finns det något där?
Den 14 juli fick jag positivt Äl test både stickor (två streck) och CB fast smiley. Idag känner jag att det känns som äl värk i magen typ som när man har ägglossning samt sega äggvite flytningar. Tar äl test och grav test och får detta resultat. Skumt? Vad tror ni om detta? Kan man få ägglossning två gånger samma månad?
Kan man våga vara glad? Tog ett nytt test nu på morgon, bim eller bim -1 enligt appen.
Hade ett tidigt missfall i juni, så hoppas verkligen detta går vägen. Då blir de barn nr 6 <3
Tror det är något svagt
svårt att se om det är färgrester....hm
Då var det den tiden på månaden igen...
Jag tog ett negativt ÄL-test igår morse men på kvällen var det positivt. Det var en glad smiley så svårt att missta sig. Testet är fortsatt positivt idag.
Vi låg i föregår och igår. Men idag ska mannen bort så idag går det inte. Borde det inte räcka med att ha legat igår? Testet var ju positivt igår kväll. Eller är det kört?