Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Få se om bilden fungerar... är 10 eller 11 dagar efter ägglossning.. köpt billigt test, är detta så kallat spökstreck?
Få se om bilden fungerar... är 10 eller 11 dagar efter ägglossning.. köpt billigt test, är detta så kallat spökstreck?
[quote=80646800][quote-nick]Lindy skrev 2020-09-15 13:50:22 följande:[/quote-nick][/quote]
Jo men det kan nog vara nåt! Hoppas på ökning!
Hade äl den 4/8. Om nu test, sekret osv stämmer.
Ser någon något? Eller är de bara jag som blivit knäpp och ser i syne.. dock väldigt svagt och ännu svårare att Få på bild.
Igår kväll fick jag gravid på digitalt test, så mina svaga streck stämde :) såhär såg mina test ut på bim+1 och bim+2, kanske hjälper det någon att tolka sina svaga plus.
Tog CB testa tidigt idag.
Syns lite (mer i verklighet än på bild) ett svagt streck som ser ljustljust blått ut.
Men vet inte om dessa tester är kända för spökstreck?
Hoppas med. Känner mig inte som "mig själv" lättirriterad,, lätt till gråt, ömma bröst och spänner i magen. Men kan lika gärna va humöret inför mens också men denna månaden är allt så förstärkt liksom.
Har bara dessa med
Har alltså passerat Bim-dagen med nästan 2 veckor nu. :) är i v 6+0 om man går efter senaste mens. Ja tiden får helt enkelt utvisa antar jag, kanske är hoppet ändå inte ute :)
Men är nog för klent plus för denna tiden för att det ska vara OK allting..
Glömde andra rfsu från igårkväll
Fick ett test där både jag och mannen såg ett streck, svagt men syntes.
Men igår kom en blödning, dock inte liknande som min mens brukar vara, inte alls lika mycket, på 2 dagar nu har jag kanske fyllt en binda totalt så kommer mest när jag går på toa osv, och har ingen mensvärk och de brukar jag ha plus att jag brukar blöda jättemycket första 3 dagarna. Väldigt annorlunda.
Men förmodligen en annorlunda mens bara tyvärr. Så det får bli nya tag:)