• beso

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

beso skrev 2017-11-20 17:54:19 följande:

Ja en gång men när d ff va blött drog jag med fingret på d så d försvann. Va bara färgrester..

Fast skumt om d e på två test ju?
  • beso
    Emhy89 skrev 2017-11-21 17:37:04 följande:

Hejsan!

Behöver hjälp att tyda. Är det jag som vill för mycket med detta CB Early Detection med kvällskiss? Är det bara en skugga eler inte ens det?

Ser nåt svagt...
  • beso
    Emhy89 skrev 2017-11-24 09:09:30 följande:

Fortfarande ingenting va?

Testa predictor early! Kostar 99kr på kronans apotek vet jag. Visar tidigt o e känt för att inte visa spökstreck'! :)
  • beso
    ensamärstark skrev 2017-11-24 12:04:56 följande:

Hur gick det för dig? Fick du starkare test sen eller försvann det?

Tack för att du kommer ihåg mig! :) Nej..jag sitter här efter negativa test o väntar på att blödningen ska börja..mår inte alls bra! Denna gången tog det mig hårdare.. Hur går det för dig?
  • beso
    ensamärstark skrev 2017-11-24 14:16:27 följande:

Fy vad trist. Vi båda lyckades med oturen att få missfall två gånger på raken alltså :(

Jättehemskt!

Här går det ändå framåt. Har haft ägglossning nu (igår gissar jag på)

Vi har tajmat sexet fint så nu är det bara stt vänta i två veckor. Men vem har turen att blir gravid tre gånger på raken? Känns långsökt :/

Man vet aaaaldrig! :) Det hoppas jag verkligen att du lyckas med! Spännande! Ska följa! :)
  • beso
    mammasusan skrev 2017-12-29 12:36:30 följande:

Samma bild bara olika ljus, någon mer som ser 2 streck?!

Helt klart två streck! :) Men om dom sitter för nära kan jag inte bedöma riktigt..har du fler test hemma? :)
  • beso
    Lyckorus skrev 2017-12-29 16:22:13 följande:

Skulle kunna vara ett svagt streck, svårt att se på bild för det skulle också kunna vara en liten skugga precis där

Syns något när man förstorar! :)
  • beso

Hej alla! Skulle behöva viktig hjälp med en sak så tacksam för så många svar som möjligt! Då jag nu plussat starkt direkt efter mitt missfall i november..så undrar jag när jag kan ha blivit befruktade då jag inte har en aning om när äl var.

Visst är det så att om man plussar på bim-1 så är aldrig testet så starkt posetivt väl?

Det måste väl betyda att att min äl varit nån v tidigare va? Jätteviktigt för mig att veta hur gammal bebis kan vara.. Snälla hjälp mig med era erfarenheter Tack!

• beso

Nu e testet 3 dagar gammalt..tror det var starkare posetivt inom testtiden..vad säger ni? Är det äldre än bim-1??? Snälla säg JA
  • beso
    FrökenE1985 skrev 2017-12-30 20:18:37 följande:

Går inte avgöra hur långt gången du är enbart genom teststreckets färgstyrka. Jag rekommenderar att ta ett digitalt med veckoindikator, då får du ett bättre hum om hur du ligger till, även om det bara är ungefärligt.

Det va ju tråkigt..önskar det var så! Tog ett med v indikator som sa 2-3 v..men det stämmer inte riktigt med mina uträkningar..Hade oskyddat endast en gång den 1dec så det är ju 4v sen..hm..! :(
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester