Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Ja en gång men när d ff va blött drog jag med fingret på d så d försvann. Va bara färgrester..
Ja en gång men när d ff va blött drog jag med fingret på d så d försvann. Va bara färgrester..
Hejsan!
Behöver hjälp att tyda. Är det jag som vill för mycket med detta CB Early Detection med kvällskiss? Är det bara en skugga eler inte ens det?
Fortfarande ingenting va?
Hur gick det för dig? Fick du starkare test sen eller försvann det?
Fy vad trist. Vi båda lyckades med oturen att få missfall två gånger på raken alltså :(
Jättehemskt!
Här går det ändå framåt. Har haft ägglossning nu (igår gissar jag på)
Vi har tajmat sexet fint så nu är det bara stt vänta i två veckor. Men vem har turen att blir gravid tre gånger på raken? Känns långsökt :/
Samma bild bara olika ljus, någon mer som ser 2 streck?!
Skulle kunna vara ett svagt streck, svårt att se på bild för det skulle också kunna vara en liten skugga precis där
Hej alla! Skulle behöva viktig hjälp med en sak så tacksam för så många svar som möjligt! Då jag nu plussat starkt direkt efter mitt missfall i november..så undrar jag när jag kan ha blivit befruktade då jag inte har en aning om när äl var.
Visst är det så att om man plussar på bim-1 så är aldrig testet så starkt posetivt väl?
Det måste väl betyda att att min äl varit nån v tidigare va? Jätteviktigt för mig att veta hur gammal bebis kan vara.. Snälla hjälp mig med era erfarenheter Tack!
Går inte avgöra hur långt gången du är enbart genom teststreckets färgstyrka. Jag rekommenderar att ta ett digitalt med veckoindikator, då får du ett bättre hum om hur du ligger till, även om det bara är ungefärligt.