• beso

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

AnnaB90 skrev 2017-11-18 09:45:55 följande:

Jag tog bilden inom testtiden, kollar aldrig på mina test efter det :)

Idag har jag molvärk långt ner i ryggen och blöder lite, är rädd att det i så fall är ett väldigt tidigt missfall. Så jobbigt att bara vänta och inte våga tro på det lilla strecket som syntes...

Åh håller tummarna för dig! Kan ju bara vara genombrottsblödning. När har du bim o hur ser blodet ut?
  • beso
    AnnaB90 skrev 2017-11-18 10:09:10 följande:

Tack!! Såg du det svaga strecket också??

Jag hade knappt koll på min äl eftersom att jag bara gick efter min app, men enligt den är det på måndag!

Blödningen var rätt så ljus först, rosa/röd och blandad med en flytning. En liten stund senare var det lite mer rött, så jag blir såklart orolig :( Har molvärk i ryggslutet, men det brukar jag inte ha innan eller i samband med mens. Brukar bli svullen om magen och få mensvärk i magen men inget alls sånt nu, bara lite svaga stickningar i livmodertrakten.

Nu tittade jag! Ser helt klart posetivt ut! :)

Många blöder ju runt bim o kanske har din app missat på 2 dagar bara. Håller tummarna för det! :)
  • beso
    AnnaB90 skrev 2017-11-18 11:06:18 följande:

Så glad jag blir att du ser!! :D Blödningen verkar ha avtagit nu, så det kanske är som du säger <3 Tack snälla du för stödet!

Håller tummarna! Så skönt d avtagit! :) Håll oss uppdaterade! :)
  • beso
    Babyverkstaden2017 skrev 2017-11-18 11:44:54 följande:

Svårt att säga! Jag fick ett liknande streck nu men testar negativt på CB digital. Vilken dag är du på? Många har fått spökstreck med CB Early men jag hör till dem som vid ett tillfälle fått ett sådant svagt streck och det var en graviditet.

Tror ni spökstreck existerar? Eller är det inte alltid tidiga mf när man sen inte e gravid trots att man fått ett streck? Vad kan annars ett spökstreck vara?
  • beso
    villblitremedpcos skrev 2017-11-19 07:45:51 följande:

ÄL + 7, extremt tidigt, jag vet, kan ni ana något?

Har du kollat i dagsljus o under olika lampor?

Jag har svårt att se på dessa bilder..men kanske e starkare i verkligen?
  • beso
    AnnaB90 skrev 2017-11-19 09:07:25 följande:

Lyckan försvann lika fort som den kom verkar det som.

Jag fortsatte blöda igår och har blött igenom mensskyddet i natt så det verkar vara ett tidigt missfall (om det du va ett svagt plus jag fick).

Symptomen i magen har avtagit en hel del. Känns sorgligt, halva denna månaden har gått åt till att må dåligt, hoppas och ha ångest. Känns som att min hund och sambo blivit helt bortprioriterade och jag har inte varit närvarande. Så det känns riktigt dåligt just nu.

Jag tar nog en paus från fl nu ett tag, för att komma på banan igen.

Lycka till med allt så länge <3

Åh så ledsen jag blir! Kolla dock om nån v eller två igen med ett test. Det rådet gav dom mig på 1177. Hos gyn sa dom man bör kolla så allt kommit ut trots d e jättetidigt. Jag blev gravid Ca 2v efter att mitt senaste tidiga missfall började! Så det kan gå undan! Men sen så ska man ju orka oxå o återhämta sig o sörja..

Stor kram!
  • beso
    Aurora82 skrev 2017-11-19 20:24:18 följande:

Såhär ser det ut idag. Så var nog inget spök ?????? Ringa MVC imorgon.

Trodde väl det! Haha! Ett JÄTTEGRATTIS! :) :) :)
  • beso

Nu e jag orolig..är på bim +3 och kissade på stickan efter att bara håll urinen inne i 2h ca..men strecket e lika svagt som för 6dagar sedan.. Vet att man ska hålla i minst 3-4h..samt att mitt hcg är som starkast runt 11.00.

Vad tror ni är det kört är livrädd nu! :( :(

• beso
    ensamärstark skrev 2017-11-20 10:13:10 följande:

Usch jag vet hur jobbigt det är att gå och undra på icke stegrande test.. :(

Mitt slutade i missfall när det blev så :(

Men som dom inte stegrat något alls? Har du bild?

Jag avvaktar o tar om det efter 11.00 som samma tidpunkt som sist då mitt hcg e som högst efter 11.00

Men nervöst. Läst massor om att det kan vara tecken på mf o utomkvedshavandeskap. .

Återkommer med bilder..
  • beso
    Bajkal skrev 2017-11-20 16:07:57 följande:

Det första tester sitter båda strecken där de ska. Det är de två jag tog idag som landat liksom närmare kontrollen...

Ja en gång men när d ff va blött drog jag med fingret på d så d försvann. Va bara färgrester..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester