• beso

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ensamärstark skrev 2017-11-14 14:59:34 följande:

Tack hörni! Det känns ändå okej. Nu vet jag ju att det var missfall. O hellre att det sker nu än senare :(

Så tråkigt o höra! :( Beklagar jättemkt!

Jag fick missfall 19okt men nu..nu e jag gravid igen..så har du tur o ork..så kan d gå fort!

Jag har dock svårt att behålla mina..haft 7 tidiga missfall på tre år.. testar alltid negativt emellan på flera test. Men nu tar jag trombyl. Kram
  • beso
    Zarina skrev 2017-11-15 10:01:25 följande:

Bim+3 ???? :D

OH jäklar! D va inget dåligt puss inte! ;D Haha jättegrattis! :)
  • beso
    MissBeesly skrev 2017-11-15 13:39:39 följande:

Tycker strecket är lite tydligare idag. Vad tror ni - plus?!

Grattis! ;D
  • beso
    Ericsson93 skrev 2017-11-15 19:28:07 följande:

Testade imorse på ÄL + 9. Här under är en bild med förstärkt skärpa.

Här kort lutealfas så BIM är egentligen idag. Köpte ett clearblue early idag. Bör jag ta de imorgon? :)

Otroligt att d e så starkt som d e redan tycker jag som fått betydligt svagare så tidigt! :)

Fixar du att vänta..? ;)
  • beso
    Lilyloo skrev 2017-11-15 22:07:28 följande:

Hjälp mig är detta ett pluss?? :o

Jajamen! Grattis..?!
  • beso
    Lilyloo skrev 2017-11-15 22:36:08 följande:

åååh tack! Har så svårt att tro att det är sant :?)

Hihi jag vet känslan! :) Gjorde du nån 'målgest'!? ;) Jag sträckte ut händerna mot taket o vråla 'd e en beeeebis'! Haha! ;D
  • beso
    UngmammatillE skrev 2017-11-16 18:46:17 följande:

Tack för allt i gruppen! Har bara försökt i 3 veckor men fick plus på digital idag. Önskar lycka till till alla. Kramar!

Hahaaa underbart! Stort grattis! :) :) :)
  • beso
    Svea87 skrev 2017-11-16 20:01:29 följande:

Alltså måste fråga. Jag vet att man inte ska öppna digitala test så ni behöver inte kommentera otrevliga eller spydiga svar. Undrar bara om någon här gjort det och det visat sig att ni varit gravida? Jag bröt upp min och såg tre streck.. och dem två ljus var ju i test linjerna? Blir helt förvirrad..

Har du kort på d?
  • beso
    Svea87 skrev 2017-11-16 21:01:31 följande:

Ja först ett jag tog ganska direkt och ett annat en stund efter och jag har lagt dem på två olika sätt.

Skumt! Ena ser ju posetiv ut medan det andra ser ut att sakna kontrollstreck.!? Hur såg de ut innan du öppnade upp?
  • beso
    Detfinnsredanenanvändare skrev 2017-11-17 11:56:08 följande:

Jag ser det utan lampa, men upplösningen är ju katastrofal på denna sidan =\

Här är en bild till utan extraljus eller liknande :)

Nu har ju jag aldrig testat just cb som många säger strular. Men skulle jag fått det där på ett av mina test så skulle jag blivit glad om d va puss jag ville ha. Men fortsätt att testa. Jag rekommenderar predictor early.

När hade du äl eller bim?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester