• Nykär15

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nimroda skrev 2017-05-21 21:47:06 följande:

Kunde inte hålla mig så fick tvinga mamma att åka och köpa ett digital test ????????

Grattis! Vad härligt!
  • Nykär15
    Estrella81 skrev 2017-05-23 07:40:46 följande:

Jag lackade på att få väldigt svaga positiva på One step 10 miu/ml flera dagar i rad som dessutom försvann helt när de torkat och köpte ett CB istället.

:)

Wow, lite skillnad! Grattis! Säger en del om kvalitén på de där testen...
  • Nykär15
    s fia skrev 2017-05-24 09:18:51 följande:

Hej igen tjejer!

Ja in ett test härromdagen (bim-4) och fick ett svagt streck på ett CB Early gravtest. Gjorde ett nytt test idag fart ett digitalt.. visade Gravid 1-2veckor.

Kan jag lita på detta tro? I mitt förra inlägg nämnde jag att jag fått ett missfall för ca 4 veckor sen... så jag vågar inte riktigt ta ut plusset i förväg ????

Grattis! För att känna dig trygg hade iaf jag tagit ett nytt digitalt om nån vecka, då ska det ha slagit över till 2-3. Är man före bim brukar man få 1-2 och på BIM eller några dagar efter brukar det ha slagit om till 2-3 om det är en graviditet som utvecklas som den ska. Håller tummarna för dig! 
  • Nykär15
    hggeli skrev 2017-05-29 08:12:46 följande:
    Åh tack ska prova nu denna morgon. Men kan ju va för tidigt än. Orolig som tusan. Men apotekets gav ju också en svag linje har nog aldrig fått spöklinje med dem förr.

Tror absolut jag har gravhormoner hoppas bara de ökar också så det inte blir mf :S
    Testa på em/kväll istället för morgonurin, jag har fått svagare morgon så det blev jag orolig av i början, men så började jag kissa ut morgonurinet, vänta en timme och testa på det nya och då var det genast starkare. Jättekonstigt men vet flera som haft så. 
  • Nykär15
    jhk88 skrev 2017-05-29 11:07:08 följande:

Morgonens test...

Jag ser på dina! Men säger som till föregående, testa på urin sparat en kort tid bara...har gett starkare på mig, använde med testlagret. 
  • Nykär15
    jhk88 skrev 2017-05-29 11:29:30 följande:
    Jag tänkte ta ett till test nu nästa gång jag går på toa :)
    Spännande!
  • Nykär15
    Tezzan skrev 2017-05-29 13:53:49 följande:
    Är detta positivt? Stämde av testet ca 30 min efter :)

Tycker testet ser rosa ut.
    Jag ser ju strecket, men tycker det ser brett och utsmetat ut mot vad testlagrets streck brukar göra. Hur ser det ut om du håller mot en lampa? Ta annars ett nytt och läs av inom 5 minuter Glad
  • Nykär15
    Tezzan skrev 2017-05-29 14:29:55 följande:
    Det lyser ett rosa streck igenom när jag håller MIT lampan :)
    Då är det nog positivt, grattis! Ta ett nytt, du behöver inte ha morgonurin, mina har visat bättre på dagen Glad
  • Nykär15
    Tezzan skrev 2017-05-29 14:45:00 följande:
    Jag ska ta mer tester imorgon tänkte jag ?? Spännande detta!
    Men om jag vore du skulle jag ta ett på em/kväll, jag får iaf starkare då på testlagrets :)
  • Nykär15
    Nummer3sommaren2012 skrev 2017-05-30 06:33:09 följande:

Nu kom det äntligen här. Jag är såååååå glas. Dock jätte nervös efter 4 missfall sista året.

Lycka till ni andra tjejer

Stort grattis!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester