• Nykär15

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Skrutt 83 skrev 2017-04-15 08:11:37 följande:

Tusen tack alla ni för input. Var ganska förhoppningsfull nu när jag testade på morgonen men verkar bara ha varit skåran som ger som en skugga på testet, fick lika nu på morgonen men negativt på cb. Ger upp och laddar om för maj. Känner mig lite depp då sambon åker bort nästa äl så vi kommer bara hinna försöka dagarna innan... det blir försök nr 4 efter mf/utomkveds..

Usch tråkigt...men testa em som sagt, tror man ser bättre än med morgonurin. Så jobbigt med mf...ställer till så mycket även framåt, oro bli gravid, oro när man väl blir gravid...
  • Nykär15
    SkogsstjärnN skrev 2017-04-15 09:33:26 följande:

Gick hemma och surade och gick på toa och märkte att det var konsentrerat kiss (konstigt nog, druckit en liter sen jag vaknade vid 06) och fångade det sista i en kopp. Tog ett testlagret och det blev starkare än i morse så jag tänkte vafan det är bara pengar och tog det andra digitala. Äl+10. Bim -5. Kanske går vägen dethär<3

Vad kul!! Grattis!!
  • Nykär15
    Skrutt 83 skrev 2017-04-16 08:20:16 följande:

Bilden åt rätt håll

Kan du ta ett senare? Inte på morgonurin? För mig har de tidiga vart synligare då ;)

Jag ser detta med, hur ser det ut om du lyser på det?
  • Nykär15
    frestelsen skrev 2017-04-16 08:44:16 följande:

Kanske för skåran som du säger. O så syns de för de blir blött. Så fick jag jämt på tl.

Men de är ju inte för sent än för plus. Sen tycker jag tl är ganska sena, köp hem från billiga tester:)

Jag tycker tvärtom! Aldrig gett mig spök och sett tidigt, alltid från äl+10 och denna gången redan på äl+9! Enda jag litar på. Om man vill ta ett annat skulle jag säga Predictor Early :)
  • Nykär15
    Annisens81 skrev 2017-04-17 06:06:09 följande:

Detta är väl inget spök? Detta är på bim-4. Är Apotekets. Båda bilderna är inom tiden.

Bild 1 efter ca 10 sec,, så fort det fyllts helt.

Bild 2 ca 4-5 min

Ser på nedersta bilden! Grattis!
  • Nykär15
    nufårvise skrev 2017-04-18 21:43:50 följande:

Oj, syns ju inget på stickan. Märkligt som sagt. Jag tror inte mitt är något, trots illamående och att jag snabbt kan klämma ut nån droppe "mjölk". Är förmodligen bara skengravid.

Ta ett annat märke i morgon! De där stickorna verkar värdelösa.
  • Nykär15
    brunbrallan skrev 2017-04-18 22:00:30 följande:

Ja summa kardemumman av mitt testande är aldrig mer gravidkollen. Deras äl tester upplevde jag också som sega. Inte heller testlagret dom är nästan lika dumma. Förra gången jag var gravid önvände jag billiga tester stickor, blå med grön förpackning och dom var bra. Dom och clearblue. Inget av de tidiga testerna verkar bra heller. Varken gravidkollens eller babyplan.

Det ör mina erfarenheter efter denna resa :) Hoppas någon kan sparar pengar på det!

Jag gillar enbart Testlagrets grav.test, visat positivt tidigt varje gång, från ÄL+10 och nu denna gången redan på äl+9, så de tycker jag verkligen inte är sega :)

Utöver dem litar jag på Predictor Early och CB digital
  • Nykär15
    nufårvise skrev 2017-04-19 06:43:55 följande:

Morgonens...

Kan du köpa annat test? Funkar ta på em med. Detta ser inte riktigt klart ut då färgrester hänger kvar så det är svårt att se, men tror det är något där!
  • Nykär15
    Skoovde skrev 2017-04-20 08:49:07 följande:
    Samma här!! Fick också mitt lilla plus på äl+9. Känns som att dom inte ger spök alls. Men vi kanske också har mycket hormoner så de inte är så sega för oss. Jag brukar rekommendera dom till folk :)
    Ja det är de enda jag med rekommenderar! CB tar jag som skit...så mycket spökstreck man ser i denna tråd så vågar iaf inte jag ta dem, tror det är svårt att se om skuggan är blå eller grå helt enkelt, enklare med röd färg, den är inte lika lätt att se fel på. Jag har nog rätt starka hormoner...nu i v 6+0 så kommer strecket upp precis när kisset når stickan...ska visa en bild strax Flört
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester